[Interxarxes] Proposta: Anul·lar la Fira d’Intercanvi del FSCat 9 juny

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dll maig 28 12:53:30 CEST 2012

Hola Reyes:

Primer de tot, gràcies per tota la feina que has fet i fas, i facis el
que facis, sobre tot, no et cremis! (Que no val la pena cremar-se, i
això és més una carrera de fons que un conjunt d'sprints periòdics)

Dit això, jo no veig adequat muntar a correcuita lo de la moneda adhoc
estil ECOFSCat.

A part de no ser imprescindible, com ja et vaig dir per telèfon el seu
dia, crec sincerament que muntat així a correcuita pot ser
contraproduent. Emprar moneda social té molt de valor com a projecte a
mig i llarg termini (opinió personal), però pot liar molt, confondre's
la utilitat de quelcom muntat a correcuita no recolzat per ningú un cop
acabada la trobada (o fins i tot durant la trobada).

Si hi hagués hagut implicació d'alguna ecoxarxa que recolzés l'us de la
seva moneda a la trobada del dia 9 hagués estat formidable.

Per cert, per que no estan en aquesta llista gent de les ecoxarxes de
Països Catalans? Per que no estem nosaltres en la llista equivalent que
hi hagi de coordinació de les ecoxarxes?

Jo entenc que tots som els mateixos, potser amb diferents noms, però ens
podem ajudar més parlant-nos tots plegats que anant per lliure com fins
ara... Bé, en aquest sentit, la trobada d'aquesta setmana que ve per
coordinar-nos entre InterXarxes i la CIC ja és un bon molt necessari a
més...

Bé, i segueixo a sota entre linies:

Al 27/05/12 11:07, En/na Mª Reyes Hernández ha escrit:
> [...]
> FSCat de DEMÀ DILLUNS TARDA anunciaré que les xarxes d'intercanvi NO
> estem en condicions de coordinar el Mercat que ens ha proposat el
> FSCat  de dissabte 9 de juny i proposaré ANUL·LAR AQUESTA FIRA del
> programa de l'Assemblea de CLOENDA del FSCat.
>
> Sincerament, no em veig amb cor de carregar tota sola amb tota la
> feinada que suposa
> i, molt menys, si les Xarxes no som les protagonistes
> (pensant exclusivament en la difusió de la nostra feina).
>
> - No he rebut cap comentari a la improvisació de fer servir una moneda

Ok, comentari meu més amunt. Des de fa dies que el volia fer, però els
dies tenen només 24 h, i "hi ha vida més enllà de la xarxa digital".
Estarà bé el que decideixis, sigui el que sigui, i per descomptat, ningú
està obligat a assumir més responsabilitats i feina que la que vulgui
assumir (opinió personal de nou, es clar).

> - Cap Xarxa ha confirmat que muntarà paradeta al Mercat fent la seva
> pròpia difusió. (Gràcies a Trocantoni i Sant Feliu per avisar!)

Com a xarxa jo no he pogut confirmar res. Només funcionem com a xarxa a
la Marina i Santa Eulàlia per a muntar mercats d'intercanvi, per ara.
Ara bé, a títol personal jo ja vaig dir que si que aniria.

> - No hi ha voluntaris/es per atendre l'estand i aprofitar-lo...
Jo em vaig apuntar fa dies a fer un torn. D'acord, que potser no som
prous que ho haguem dit amb temps, però no estàs sola.

Una abraçada