[Interxarxes] més sobre 9 juny Macro Mercat Intercanvi FSCat a Plaça Catalunya

Mª Reyes Hernández mreyes.hrnndz a gmail.com
div maig 25 21:12:59 CEST 2012

Hola a tothom!

Gràcies, Xavier, esperant el cartell...

A continuació, les novetats:

http://intercanvis.net/Proposta+F%C3%B2rum+Social+Catala+2012&structure=InterXarxes<http://intercanvis.net/Proposta+F%C3%B2rum+Social+Catala+2012%26structure=InterXarxes>

Ahir vaig assistir a una amb el FSCat d'organització de l'Assemblea Final i
porto info més detallada.  En majúscules document original intern FSCat ,
en minúscules els meus comentaris.
Si cal, poseu-vos una fotografia de la Pça. Catalunya al davant...

Hauríem de confirmar urgentment al FSCat si ens comprometem o no.

PROGRAMA PROVISIONAL DISSABTE 9 DE JUNY.

11H A 20H A PÇA CATALUNYA DE BARCELONA:

CERCLE DE 20 TENDALS AMB RETOLACIÓ COMUNA, PER A LA VINTENA DE PROJECTES I
CAMPANYES SORGITS EN EL PROCÉS DEL FSCAT (CITATS EN EL TEXT)

1) Aquest cercle estarà situat fora dels cercles geomètrics de la plaça,
als arbres.

2) INTERCANVIS.net té a la seva disposició un d'aquests tendals amb la
condició QUE HI HAGI ALGÚ TOT EL DIA (descans de 14 a 16 h): informar
personalment; portar documentació; plafon?; si tenim equip, passar algun
vídeo (un portàtil ja seria suficient, no?), per exemple, el de la xerrada
d'en Xavi al CCCB febrer passat; fer un taller explicatiu (o un al matí i
un altre a la tarda), etc. Evidentment, tot això depenent dels
voluntaris/es que es presentin.

En Xavi dP ha creat aquesta pàgina on dir a quin torn pot estar cadascú:
http://intercanvis.net/Proposta+Fira+FsCat+9+Juny+2012

"FIRA D'INTERCANVI" ORGANITZADA PER LES XARXES D'INTERCANVI

1) Ens proposen utilitzar ECOS per tal de facilitar els intercanvis.
Aquest tema m'agafa fora de joc. He consultat a en Xavi i, per fer-ho ben
fet haurien de comptar amb CIC i XES. És evident que no tenim temps
d'organitzar una cosa així...

LA MEVA PROPOSTA-CHAPUSSA: Crear ad hoc un ECOFSCat que només serveixi
aquest dia. Què fer amb els sobrants? Demanaré al FSCat que totes les
entitats adherides portin llibres al nostre stand i a la Plataforma
Eurovegas, si posen paradeta, que canviïn els seus productes per llibres i
ens els portin. Així, la gent podrà canviar el sobrant per llibres.

2) A la difusió es presentarà com Fira d'Intercanvi organitzada per
nosaltres, les xarxes, en col·laboració amb el FSCat. És a dir, el logo
d'Intercanvis.net ben visible!!!!

3) El FSCat farà difusió a totes les entitats adherides (unes 130 aprox)
Hauria d'enviar el "full d'instruccions" com a màxim aquest cap de setmana
i, si és el cas, també el pòster. Horari: De 11 a 14 i de 16 a 20 h. La
propera assemblea/reunió final abans de la cloenda és dilluns tarda a
Barcelona.

4) Ens demanen d'organitzar-lo nosaltres per manca de recursos humans. Com
fins ara, un cop consensuat i si us sembla bé, me n'encarregaria jo mateixa
de les coses mecàniques) fent servir la plataforma d'Intercanvis.net quan
sigui possible per donar-nos a conèixer. En Xavi ja ha creat el compte
firafscat2012 a intercanvis.net per tal que pugui gestionar les inscripcions.
Suggereixen que fem una llista separada matí i tarda.

5) La primera idea és situar les paradetes al primer cercle extern de color
blanc perquè al centre hi anirà l'escenari on es faran els parlaments,
performances, etc..

6) Em diuen que proposem una altra part de la plaça si ho considerem més
adient tenint en compte l'escenari global.

7) M'han preguntat quina assistència podem preveure...!!!! Algun vident a
les xarxes?

PROGRAMA DE XERRADES D'EXPERTS CONEGUTS QUE PUGUIN COMENTAR ELS PROJECTES I
CAMPANYES (1 O DOS CADA HORA). AMB INTERVALS MUSICALS, POÈTICS, ESCÈNICS...
(S'ACCEPTEN PROPOSTES)

Pendent de concretar qui hi anirà. Parlen d'Arcadi O., Vicenç N., Miren E.,
etc. però encara no sé res definitiu.
En aquest sentit, si teniu alguna proposta o contacte interessant feu
arribar la info a assemblea a forumsocialcatala.cat. Es posaran molt contents!

Comentaris, si us plau. Gràcies!

Una abraçada.

Reyes