[Interxarxes] TV3 Reportatge xarxes d'intercanvi

Xarxa d'Intercanvi de Sants intercanvisants a gmail.com
dij maig 24 22:57:37 CEST 2012

Hola Clàudia!

Moltes gràcies per reenviar-nos la resposta de TV i la que els heu
donat vosaltres. Fins al moment, desprès de rebutjar la participació,
TV3 no ens ha donat resposta.
Una pregunta a tothom, se sap quantes xarxes han contactat i rebutjat?
Que jo sàpiga, Xaingra, Trocasec i la XIS. Seria interessant que
tinguessin una resposta massiva, i com dius, fer un boicot.

Res més, salut i seguim!
Gemma Castell