[Interxarxes] dissabte 9 juny Macro Mercat Intercanvi FSCat a Plaça Catalunya

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic maig 23 21:23:21 CEST 2012

Ups, la pàgina on dir a quin torn pot estar cadascú és aquí:
http://intercanvis.net/Proposta+Fira+FsCat+9+Juny+2012

Xavi

Al 23/05/12 21:22, En/na Xavier de Pedro ha escrit: