[Interxarxes] Reunió intercanvis.net - CIC

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
div maig 18 20:46:15 CEST 2012

Ok, pinta bé, Xavi el que proposes (per mi ok).
Sergi, endavant, t'esperem a la reunió.
Enric, com t'aniria aquest dia i lloc que proposa el Xavi (L.)?
Xavi (dP)

El 18 de maig de 2012 17:57, XAVIER LATORRE TAPIS <xlatorre at ub.edu> ha
escrit: