[Interxarxes] Hola!

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dll maig 14 22:29:08 CEST 2012

Carolina, és millor que aquestes coses les parlem a través de la llista
interxarxes <interxarxes at llistes.moviments.net>

Per que a la darrera trobada es va parlar de fer una proposta de cartell
amb una informació bàsica, de l'estil del que envies, però que ja havíem
dit de posar-la com a proposta base.
L'interessant seria que es fusionin ambdos documents (o els que tinguem
entre tothom, etc)

Xavi (Latorre), Gerard o altres: hi ha novetats del tema de cartell i
documents base de difusió que haviem parlat a la darrera trobada
d'InterXarxes?

Xavi (de Pedro)

Al 13/05/12 20:12, En/na Xarxa d´intercanvi de Castelldefels ha escrit: