[Interxarxes] Tema cartell

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis maig 5 09:44:28 CEST 2012

Ok, endavant, Gerdard! i gràcies per l'oferiment per fer una proposta de
cartell.

A més avui, de fet, com no es fa el taller que ens pensàvem per que
l'organització del fòrum és diferent d'altres anys, no és tan vital dur
cartells, etc.

Per cert, tu i el Xavi (Latorre) heu quedat molt guapos al vídeo! :-)

Una abraçada, i fins després als que us passeu pel Fòrum Social Català
(jo hi serè fins les 18h aprox).

Xavi (de Pedro)

Al 02/05/12 23:52, En/na gerard fisa biscarri ha escrit: