[Interxarxes] New article submitted at intercanvis.net

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic maig 2 20:52:04 CEST 2012

Hola a tothom

Recordeu que quan algú envia un proposta de publicació a intercanvis.net
(per a que es vegi en portada, etc), cal que algú d'interxarxes hi vagi
a revisar-ho i validar-ho. Per exemple, ara, validar-ho només una
vegada, i no 6 (com 6 vegades que han intentat enviar la proposta de
notícia).

Jo només he afegit dir qui és el Rafa, que molta gent de forma de
Barcelona no el coneix, ni l'associa a la xarxa de nou barris de
Barcelona, etc.

És important que altre gent exerciu la tasca de moderació de la web (que
ho permet), per que si una persona ho ha de fer tot, el sistema no és
"escalable" ...

Per a revisar i validar (o eliminar) propostes de publicacions "article
submissions" en la jerga en anglès de la web), cal anar a:
http://intercanvis.net/tiki-list_submissions.php

(he deixat un enllaç al menú horitzonal de la web a "Coordinació
Interxarxes > Revisar publicacions (Article submissions)"

I des d'allà revisar-les, etc.

Més informació sobre el procés:
http://twbasics.tikiforsmarties.com/Submitting+Articles

Fins aviat