[Interxarxes] filosofia dels mercats

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
div mar 2 20:18:33 CET 2012

Hola,

Comparteixo plenament les reflexions i inquietuds que ha comentat la
Claudia. Aquest dimarts tenim reunió de coordinació de Trocasec, i
també parlarem d'aixó.

Em sembla una molt bona idea poder fer algun material / plafons
informatius des de Interxarxes per transmetre quina filosofia volem
que tinguin els nostres Mercats d'Intercanvi i així, des de la
informació / pedagogia, poder neutralitzar algunes pràctiques
d'alguns-nes que poden desvirtuar alguns dels valors centrals que
volem potenciar en aquesta praxis de compartir valors cooperatius, de
reciprocitat, pràctiques autogestionades entre totes i tots, una
manera de compartir sense la necessitat dels diners, etc.

Us adjunt un material de Trocasec sobre "Instruccions de Trocasec",
que partint d'aquest escrit es podria fer un text més complert
d'utilitat per a totes les Xarxes que organitzem Mercats d'Intercanvi.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi

Clàudia Manyà <claudiamanya at gmail.com> ha escrit: