[Interxarxes] Fwd: proposta categories intercanvis.net

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic jun 20 23:53:47 CEST 2012

Hola Claudia i tothom d'InterXarxes:

Ho reenvio a interxarxes, per a que altre gent pugui opinar.

L'altre dia vam quedar la Claudia i jo per a recollir tota una sèrie de
propostes sobre com millorar la web, restructurant menus, etc.

Per si algú altre vol opinar (s'agraeixen crítiques constructives, i
mans per a fer canvis), aquí ho vam deixar:

http://intercanvis.net/Proposta+Estructura+Nova&structure=InterXarxes
<http://intercanvis.net/Proposta+Estructura+Nova&structure=InterXarxes>

Posem una data per fer un cop de mà tothom qui volguem i apliquem
aquests canvis? (6 mans coordinades treballen millor que no pas 2, etc)

Fins aviat

Xavi