[Interxarxes] Nou article enviat a intercanvis.net

no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net
dll jul 30 18:02:19 CEST 2012

S'ha enviat una nova col·laboració d'article per carmecatala a intercanvis.net el Dl 30/07/12 18:02h

Pots editar l'enviament seguint aquest enllaç: http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php?subId=9

Títol: bossa gran de dona

Encapçalament:
BOSSA GRAN DE DONA

Cos:
hola Philippa, m'agrade la bossa. Dema dimarts i el dissabte vaig per st antoni, per la tarde. Sí vols quedem per alla. Moltes graçies. maryacatala a gmail.com

t'escric desde aqui perque no es publican els meus comentaris.

salutaçions
carme català

---
Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net