[Interxarxes] Colaboració amb Ecol3VNG en la trobada de moneda social

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic jul 11 23:51:26 CEST 2012

Doncs quina llàstima Sergi.
Si canvies d'idea, probablement aniré en cotxe (per que aniré carregat
amb sistema de gravació de sessions, tripodes, etc.)
Una abraçada
Xavi

Al 11/07/12 09:14, En/na Sergi Alonso ha escrit: