[Interxarxes] Colaboració amb Ecol3VNG en la trobada de moneda social

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic jul 11 01:09:34 CEST 2012

Hola a tothom:
(cc Ton Dalmau, de ECol3VNG)

Del propers dijous 12 a diumenge 15 hi ha la trobada Estatal aquesta de
moneda social que fan a Vilanova i la Geltrú (sobre tot divendres i
dissabte és quan hi ha el gruix de les xerrades i debats).
http://intercanvis.net/article68-Trobada-Estatal-de-Monedes-Socials-i-Complementaries-a-Vilanova-i-la-Geltru-i-virtual

Estava en vies de posar a punt el sistema de videoconferencia al
servidor d'intercanvis.net per a donar suport a les trobades que fem més
endavant amb gent que no pot venir a les trobades per que són de més
lluny. I aprofitant la preparació de la trobada, l'he posat a punt ja
per a que es pugui emprar ja de forma pre-liminar en aquesta trobada.
Per tal de donar suport com a InterXarxes a la trobada aquesta.

Doncs bé, sembla que la meva proposta els ha agradat (avui he anat en
persona a Vilanova per a resoldre alguns dubtes que teníem tots
plegats), i si no hi ha problemes tècnics d'última hora amb la
infraestructura de les sales que tenen previst emprar, doncs es preveu
que hi hagi retransmissió en directe de l'audio de les sessions amb les
presentacions de diapositives que utilitzin, etc.

La idea és que de les hores que estic invertint per ajudar-los amb el
tema de la retransmissió a temps real de l'audio i diapositives de la
trobada, així com la grabació en diferit en video, doncs que ells em
remunerin alguna quantitat en la seva moneda local ( o eventualment en
ECOs del CES). I a meva idea és la metitat del que em paguin en moneda
social vagi als comptes d'InterXarxes (així, aquesta quantitat, la que
sigui, ajudarà també a pagar les despeses comuns anuals que tenim com el
servidor virtual d'intercanvis.net, etc), i l'altre meitat a mi
personalment per les hores invertides aquests dies (i transport en euros
que estic pagant aquests dies per anar i venir de VNG), ...

En conclusió: si tot va bé, es podran seguir les sessions des de:

http://intercanvis.net/EncuentroMonedas

http://intercanvis.net/em12
(de Encuentro Monedas 2012)

Salutacions

Xavi

P.d: M'han dit que si algú de la gent d'InterXarxes vol anar, encara no
s'ha inscrit, i els 50 euros son un problema, que els hi diguem
(ECOL3VNG <ecol3vng at gmail.com>) Ecol i que no hauria d'haver problema de
que algunes (poques) persones més poguessin anar-hi sense pagar aquest
preu en euros (especialment la gent que ja està implicada activament en
xarxes d'intercanvi, etc.). Però que no poden dir en públic i ha tothom
que pot venir tothom per que les sales d'un dels dies tenen cabuda molt
limitada, i algunes de les activitats previstes (dinàmiques de treball
en grup) ja estan preparades en funció del nombre d'assistents actuals, etc.
Francesc, t'animes?