[Interxarxes] Xerrada via Espiral a TEDxRamblas + data propera trobada InterXarxes?

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dic gen 11 02:42:50 CET 2012

Hola a tothom:

Més moviment!
Fa setmanes em va contactar un company de l'associació Espiral (
http://www.ciberespiral.org/), d'on sóc soci des de fa anys, que estaven
muntant com una mena de xerrades sobre coses relacionades amb la
tecnologia, educació i disseny (TED - http://www.tedxramblas.com
<http://www.tedxramblas.com/>), i em va demanar si podia participar
aquest any explicant alguna cosa de la meva vinculació a les xarxes
d'intercanvi i a intercanvis.net, que sabia que hi estava ficat.

Doncs bé, serà el dia 16 de Febrer, al CCCB, una intervenció de 20
minuts, aprox, dins una serie de 8 inervencions o així de persones i
temes diferents.

La meva idea es explicar breument quins principis hem seguit de la
saviesa col·lectiva ( http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wisdom_of_Crowds)
i del disseny sostenible (
http://es.wikipedia.org/wiki/Dise%C3%B1o_sostenible) en en el mecanisme
de coordinació i cooperació de les xarxes d'intercanvi de Catalunya.

Si, encara he de refinar una mica més la idea, però fa temps que crec
que algú havia de començar a parlar sobre aquests temes també... (que
tenen molta rellevància també per com dissenyem els espais de
coordinació del moviment 15M), i mira tu, aprofito l'ocasió. Ja he
introduït aquest tema de la saviesa col·lectiva en un parell de xerrades
que he hagut de fer, i pel que vaig veure, a casa nostra s'ha parlat poc
d'aquest tema, tot i la rellevància que té per ajudar a que els grups
actuïn de forma sàbia, i per tant, més sostenible (en el sentit ampli de
la paraula "sostenibilitat").

Una abraçada

Xavi

P.D: Estic una mica despistat, ara que hi penso. Quan era la propera
trobada d'InterXarxes?