[Interxarxes] Fwd: Mercat d'Intercanvi Sta. Eulàlia + Assemblea Consum

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
div gen 6 12:48:29 CET 2012

Hola a tothom:

Fa pocs dies vaig rebre un missatge del Khristian, un amic de
l'Hospitalet de Llobregat (L'H) que treballa al pla de desenvolupament
comunitari del Barri de la Florida (L'H). Volien muntar un primer mercat
d'intercanvi al barri de Santa Eulàlia (L'H) per a aquest dissatbte 7 de
gener  (la Gloria i jo vivim a Santa Eulàlia de l'Hospitalet, al tocar
del barri de la Marina de Barcelona).

Em va demanar si podia parlar d'alguna cosa relacionada amb els
intercanvis (sabia que jo estava ficat a La Marina, vivia per la zona, i
havia ajudat a muntar intercanvis.net com a web de coordinació fa anys).
I li vaig dir que encantat, per que des de fa mesos que tenia al cap la
idea d'ajudar a aixecar un nou node de les xarxes d'intercanvi a Santa
Eulàlia de l'H.

Bé, no  m'enrotllo, això és per a explicar-vos d'on surt que hagin posat
fa pocs dies al programa de l'esdeveniment que algú parlarà
d'Intercanvis.net (veure pdf adjunt) entre altres coses relacionades amb
les experiències d'intercanvi als barris veïns com La Marina (Zona
Franca) de Barcelona.

Envio cartell adjunt, i per si sabeu d'altre gent interessada, hem
començat ja a centralitzar informació a una pàgina específica nova per
al barri.

http://intercanvis.net/Santa+Eulalia

Fins aviat

Xavi