[Interxarxes] FSC Taller "Fer la proposta" ¿?

Reyes Hernández reyesh2009 a hotmail.com
diu feb 26 16:53:17 CET 2012

Hola a tothom!

Segons el calendari, ahir dissabte FSC havia de fer el tercer "Taller de fer propostes". M'havia inscrit però vaig rebre aquest missatge el mateix dissabte: Date: Sat, 25 Feb 2012 07:53:44 +0100
From: groove73 a gmail.com
To: metodologia_fscat a grups.pangea.org
Subject: Re: [Metodologia_fscat] Fwd: confirmant "Taller de fer propostes" dissabte 25 febrerBon dia, Reyes!
Estem rebent diverses propostes que cal articular i fins la propera data no és farà taller. Tot i això participarem en el que s'ha organitzat per avui sobre Word Press (comunicació, web) per apendre a treballar-hi sense tenir coneixements previs.
Recomano acostar-se al Espai Aurea Social al carrer Sardenya n 263 ( amb Diagonal, metro Sagrada família) a les 17h.
Ens veiem aviat!
No vaig anar al taller de Wordpress, em defenso amb aquesta eina i, de ben segur, molte més gent a les xarxes... He preguntat per a què la necessitem però no tinc resposta encara.Dedueixo que faran un altre "Taller de fer propostes" però no sé quina és aquesta "propera data" perquè no hi ha res programat a l'agenda de la pàgina oficial. M'han donat d'alta a les Comissions de l'Assemblea, Metodologia i Comunicació. Suposo que m'arribarà la informació. Una abraçada.

Reyes Hernándeztlf. 649 180 088els meus blocs /mis blogs:PsicoApuntsQueQuiCom Economia