[Interxarxes] mercat intercanvi Blanes

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu feb 19 19:52:16 CET 2012

Hola Laura:

Gràcies pel teu/vostre missatge!

Ho reenvio a la llista de coordinació entre xarxes d'intercanvi
"InterXarxes", i et diria que t'apuntis per a estar coordinats tots
plegats, també amb vosaltres a Blanes!

Te'ns l'adreça de la llista de correu-e a:

http://intercanvis.net/InterXarxes

Per altra banda, t'envio el model de cartell que nosaltres (a la Xarxa
del Barri de la Marina de Barcelona) emprem, modificat a partir  d'un
cartell de trocantoni, que provenia d'un cartell del Clot, etc.
(modifiqueu-lo com cregueu vulgueu per adaptar-lo al vostre cas, etc)

Per últim, us he deixat a la nova pàgina creada per a la vostra xarxa de
Blanes, un pdf amb targetes per ajudar a fer difusió de la vostra xarxa.

http://intercanvis.net/Blanes

Endavant Blanes ;-)

Salut i fins la propera

Xavi

Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net
info at intercanvis.net

Coordinació: http://intercanvis.net/InterXarxes