[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Intercanvis.net: La web dels intercanvis sense.resposta a intercanvis.net
dis des 1 01:13:24 CET 2012

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)

Notícia a TV3 sobre la Fira d'Intercanvi de Mieres: 27 anys!

Autor: Xavi -
Publicat el: Dg 11/11/12 22:00h -
(163 Lectures)

Ha sortit la fira d'intercanvi de Mieres al telenotícies de TV3: ja fa 27 anys!
http://www.tv3.cat/videos/4331131/27-anys-de-la-Fira-de-lIntercanvi

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Ds 01/12/12 10:00h

Mercat de l'intercanvi a Sant Andreu de Palomar. Barcelona.

2)
Ds 01/12/12 11:00h

Mercat d'Intercanvi a Sagrada Familia

3)
Ds 01/12/12 11:30h

9è mercat d'intercanvi Collblanc - La Torrassa

4)
Dg 02/12/12 10:00h

2n MERCAT D'INTERCANVI DE MARTORELL

5)
Ds 15/12/12 10:30h

13è Mercat d'Intercanvi a la Marina (Zona Franca), Barcelona

6)
Ds 15/12/12 11:00h

Mercat d'intercanvi d'hivern de Gràcia

7)
Dg 16/12/12 10:00h

I Trocanadal - Poble Sec

8)
Ds 22/12/12 12:00h

Mercat d'Intercanvi de Joguines de Can Cuiàs

9)
Dg 13/01/13 11:00h

Novetat: I MiniTroc al barri de Sant Antoni (Barcelona)

10)
Dg 24/02/13 11:00h

XI Mercat d'intercanvi TROCASEC

11)
Dv 10/05/13

Encuentro Monedas Sociales y Complementarias 2013 en Sevilla

12)
Ds 18/05/13

Can Fulló 2013 (anoteu a les agendes! :-)

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 76Què demanoDescripcióPersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsun Espai a Barcelona per a fer artesanies i pintura en sedaHola! busco un espai a Barcelona on poder treballar i fer  les meves artesanies.Parlem per al canvi a velerolibertadstar a hotmail.com.   Gràcies!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia29/11/120cuineta de fusta de joguinahola a tothom,
estem buscant una cuineta de fusta per als nostres fills. Vivim a Sagrada Família però la podem anar a buscar on calgui. El bescanvi el podem parlar en funció del que us faci falta.
moltes gràcies
bressolaBarcelona ciutat - Gràcia29/11/121Roba per nena talla 8 SanduBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa27/11/120MOCADOR DE COLL PER A HOMEHola! Vull fer un regal i busque mocadors de coll d'home. Estic a mireieta2002 a hotmail.com.paiportina27/11/120COBRELLILT O EDREDÓBusco cobrellit o edredón de llit de matrimoni de 135 x 190. Colors clars o blaus a ser possible.arilayBarcelona ciutat - Sants26/11/120Quisiera aprender uñas esculpidas y reflexología
Quisiera aprender a hacer entre otras cosas uñas esculpidas,de gel,porcelana,etc.
Necesito las bases y después será practicar y practicar,imagino......
También reflexología

Miren mis ofertas!

Tengo muchiiisima ropa de chica mayormente talla 38/36 tanto nuevo como usado
adornos,etc...

Algunas cosas para reparar o "mejorar" como un reproductor Aiwa que funciona pero a medias porque la parte del cd gira pero creo que el lector no va,altavoces para mp3 marca Gear4 que cargan el aparato pero no se escucha la música,una encimera Teka a la que le faltan las parrillas para apoyar las ollas(pero en internet vi una web que las vende a 12 euros)
En fin cosas que alguien que sepa  reparar puede aprovechar!

Sinó escucho lo que necesiteis y si está dentro de mis posibilidades,ok!
Ej: cocinar para preparar una reunión,cumpleaños,etc...(canapés,tartas,postres,empanadillas de diversos sabores,rollitos maki,hummus y muchas más ideas)

gestiones,tiempo como voluntaria,etc..etc...

Comunicarse exclusivamente a     torinesa a gmail.com
torinesaBarcelona ciutat - Les Corts26/11/120Quisiera aprender a hacer uñas esculpidas,de gel,etc...Quisiera aprender a hacer uñas esculpidas sea de gel u porcelana.
Necesito las bases.
[...]
Ej:cocinar para preparar una reunión,cumpleaños,etc...(canapés,tartas,postres,rollitos maki,hummus,empanadillas y muchas más ideas)
gestiones,etc..etc...
Por favor responder solamente a   torinesa a gmail.com
torinesaBarcelona ciutat - Les Corts26/11/120CAIXA D'ACCESSORIS DE VI Busco caixa d'accesoris de vi de les que poden portar una ampolla dins. La demano sense ampolla. Semblant a la de la foto.arilayBarcelona ciutat - Sants23/11/120ALFOMBRA MEDIANA TONOS ROSA-FUCSIA-LILAhola, busco alfombra rosa-fucsia-lilas. Mirar mis ofertas. Tambien puedo ofrecer alimentos. Grcs y slds.carmecatala23/11/120SERVEI DE COTXE PER A INTERCANVI SANTS dia 2 novembreHola! Estic buscant algú que em puga acompanyar en cotxe al mercat d'intercanvi de Sants del diumenge 2 de desembre . Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Gràcies!paiportina22/11/120PILOTA DE PLATJA INFLABLE O QUE NO PESE MOLTHola busque una pilota de platja que no siga molt gran d'aquestes que s'inflen o bé una pilota normal molt lleugera. És per a fer activitats amb gent gran.Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina22/11/120OBJECTES ANTICS TRANSPORTABLES EN MALETAHola, estic buscant tot tipus d'objectes antics que se puguen transportar en avió per a fer un taller de reminiscència amb gent gran. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Gràcies!!!!!!!paiportina22/11/120MOLINET ANTIC DE CAFÈNo cal que funcione, és per a fer un taller. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina22/11/120CALÇOTETS HOME i roba noi talla  MHola, busque roba (jerseis grossos, camises, jeans, parka) d'home actual i moderna, talla M. També calçotets tipus slip (que no siguen blancs) i calcetins negres t 41. Estic en mireieta2002 a hotmail.compaiportina22/11/120Llit de matrimoni o 2 llits individualsNecessitem un llit de matrimoni o dos llits individuals per una mare i dos fills. Tenen problemes greus d'habitatge i li hem ofert un espai a casa nostra, però falten els llits, ara dormen al menjador. Hauria de ser ofert per voluntat, no tenen calers. Podem anar-lo a buscar on digueu. Gràcies.Cocollona22/11/122CORDONS DE CUIR AMB TANCABusco cordons de cuir amb tanca per posar-hi penjolls. Preferentment de color negre.arilayBarcelona ciutat - Sants22/11/120A veure que ofereixesBicicleta Home.
Bicicleta Dona.
Items per a gos.
Paraigües per a nen.
Roba nen de 6-7 anys.
Coixí per a fer meditació.
Carro per anar a comprar plegable, pero resistent.
Miniatura de cotxe F1 (Alonso).
Marca copes de colors. (d'aquestos que s'enganxen amb ventosa).
M'agraden les antiguitats i els objectes vintage.
A veure que ofereixes.
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/11/121PENJARROBES DE PARETBusco penjarobes de paret no importa material.arilayBarcelona ciutat - Sants20/11/121dremelHola!
Estic buscant d'intercanviar una dremel -que estiguin en bon estat els recanvis, sobretot- per un teclat casio nou que no està malament -per exemple- o alguna altra cosa que es pogués trobar que li interessés a qui m'ho intercanviï.

A veure si hi ha sort!
mayBaix Empordà19/11/120motlles amb motius nadalencs per a fer galetes Si en teniu estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina18/11/120Telefonillo interfon (de color blanc)Necessitària que fos de color blanc.rdeamo18/11/120Rascar i pintar el sostre d'un lavabo i altres parets amb humitats, pintar-lesLa pintura del sostre del lavabo se'ns cau i necessitem arreglar-ho rascant i pintant-lo. A altres zones tenim humitats i també hem d'arreglar-ho. A canvi, oferim roba de nena, des de bebé fins a dos anys i mig, llençols per bressol, mossegadors per quan surten les dents, etc. Si aquestes coses no us van bé,podem parlar sobre què us fa falta.all-that-jazz18/11/120LLANA PER A FER MANUALITATSHola, necessite llana de qualsevol tipus i color per a fer un taller de manualitats. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Gràcies!
paiportina18/11/121cadireta de joguinaBusco una cadireta de boga o de fusta petita (no per a una persona, sinó per a un ninot... que faci uns 20 o 40 cm o alguna cosa així)CRT16/11/120sopletBusco un soplet per connectar a una bombona de gas petita (d'aquests que són un tub de goma amb el "soplet" a l'extrem i que va amb una bombona blava tipus "camping gas")
CRT16/11/120Estufa de gas o parafinaHola,
cerquem una estufa de gas o parafina per no passar tant fred aquest hivern.

La podem canviar per cursos d'informàtica, repas pels teus fills o si no podeu fer una proposta i mirem d'arreglar-ho.

Gràcies
garxinaMataró16/11/120Distribuidors o interessats en oferir el seu producte o servei al meu local.Des del Taller Gràfic la Cocollona estem fent una crida a distribuïdors o persones interessades, que tinguin un producte o servei a oferir i que vulguin tenir-lo en venda al públic al nostre local. Estem situats al centre de Girona. Com a exemple per concretar a què ens referim i que queda obert a propostes, seria una màquina de begudes, algú que treballi amb manualitats (fusta, clauers...), productes per re-omplir, etc, etc. Us hi esperem. Interessats truqueu a 693650333 o envieu-me mail. Laura.Cocollona16/11/124Intercanvi d'allotjament,  habitatgeDemano allotjament a canvi ofereixo: servei a persona gran o dependent per hores, neteja, o cangur, classes d'ordinador per hores a persona gran o dependent. Tot seria per hores pactades. sóc responsable i honesta.

Pido alojamiento a cambio ofrezco : servicio a persona mayor o dependiente por horas , limpieza, o canguro, clases de ordenador por horas a persona mayor o dependiente. Todo sería por horas pactadas. soy responsable y honesta.
lizethBarcelona ciutat - Gràcia16/11/120grapadora (tela a fusta)hola, desde l'hort del xino, necessitariem una grapadora per forrar amb teles alguns palers de fusta(o palets, no se com es diuen), doncs estem fent una taula de cultiu i acabant d'arreglar una barraqueta
gracies
yolBarcelona ciutat - Raval16/11/120leotardos, mallas, leggins...hola, necesito leotardos, mallas, leggins, etc... Para el cambio, hablamos. Grcs y slds. maryacatala a gmail.comcarmecatala15/11/120transportin plegableHola, necesito un transportin plegable para perro de 10 kg. Para el cambio hablamos, un saludo. Carmen, maryacatala a gmail.comcarmecatala15/11/120ropa y complementosHola, busco ropa talla S-M y pantalón t.34-36. Calzado t.39 y complementos. Hablamos para el cambio. grcs y slds. maryacatala a gmail.comcarmecatala15/11/120Bicicleta BHCerco Bicicleta BH semblant a la de la foto. Pel canvi segur que arribem a un acord!!!sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família14/11/120Batería 12 V. Baterías de coche, camión, etc. de 12 Voltios. con carga. o recargables.

Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic14/11/120Pintor de brocha gordaNecesito pintar una pared de casa. Yo pongo el material, pero necesito alguien que ponga la mano de obra. Ofrezco lo que me pidais, puede ser ropa o juguetes de niña, algun mueble, o tiempo para hacer algun tramite.MarcelaBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)12/11/121un molinet de cafè elèctric lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic12/11/120IMPERMEABLES (CHUBASQUERO)  I PLÀSTICS GRANSHola!
Necessito un parell d'impermeables (chubasquero), I si no n'hi ha dos doncs un.
També busco plàstics grans per poder montar una tenda de campanya feta per nosaltres.
A canvi et puc fer reiki, puc netejar-te casa teva, o parlem i a veure que et fa falta.
Pots escriure'm al mail arbolcreciendo a hotmail.com
Gràcies, salutacions i Llum
Amy12/11/120SABATES DEL NÚMERO 40 i un MP3Hola!
Necessito calçat del 40.
Lo millor seria unes xiruques,
també em pot anar bé unes botes d'aigua, unes bambes...
També busco un reproductor d'MP3 o MP4.
A canvi puc fer-te una sessió de reiki, o netejar-te casa teva, o parlem a veure que et fa falta.
Gràcies i salutacions!
Serà millor si m'escius un mail a arbolcreciendo a hotmail.com

Amy12/11/120ajuda per penjar qudres i un mirall. No tinc taladroNecessito qui em penji uns quadres a casa i un mirall perque no tin taladro.TereBarcelona ciutat - Les Corts12/11/122CARTERA DE PELL D'HOMEBusco cartera de pell d`home amb portamonedesarilayBarcelona ciutat - Sants11/11/123matalàs 90 x 180Hola!! Estic buscant un matalàs individual de 180 x 90, si algu en té algún per la zona de Poble Sec, raval o Sant Antoni!
Parlem de amb què ho intercanviem!!

A canvi tinc diverses coses que no faig servir:
-una tv sense td petita
-una cafetera nespresso

Si no parlem i busquem un bon intercanvi!!

Gràcies!!!

Imma R
imma_romeroBarcelona ciutat - Poblesec11/11/121PATINETBusco patinet de dues rodes per a nena de 9 anys.
arilayBarcelona ciutat - Sants11/11/120Lámpada quinquéCerco una lampada quinqué el semblant a la de la foto. Pel canvi tinc moltes propostes. Escribiu a sabado1972 a yahoo.essabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/120Setrillera Vull una setrillera de tota la vida, no fa falta que estigui molt nova. Estic a sabado1972 a yahoo.essabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/120gerra britaNecessito gerra Brita que estigui en bon estat. Mireu ofertes. Estic a sabado1972 a yahoo.essabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/120Targetes microSD i SDSi ens tens per casa, en necessito però de poca capacitat
També
-termòmetre per la febre de mercuri
-pantalons curts i/o llargs d'esport home T-XL
-pintures per fusta natural (anilines)
-Ninus de playmòbil
Patsos11/11/121paraventstalla M.lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic09/11/120Instruments de percussióTeia08/11/120CocteleraculipBarcelona ciutat - Gràcia08/11/120Tisores de podarculipBarcelona ciutat - Gràcia08/11/120Tisores bones per taller robs, cosir...culipBarcelona ciutat - Gràcia08/11/120Curs de SAPNecessito coneixements de SAP pel tipus de feina que cerco.joanballartBarcelona ciutat - Sants08/11/120LLIBRE DONDE EL VIENTO DA LA VUELTA - Jordi Sierra i Fabra - Ed. EdebéBusco el llibre DONDE EL VIENTO DA LA VUELTA de Jordi Sierra i Fabra publicat per l'editorial Edebé. És lectura obligatoria a l'escola de la meva filla.

Per l'intercanvi tinc penjades varies ofertes però si no et van bé busquem altres opcions.
arilayBarcelona ciutat - Sants07/11/120SAC TÈRMICBusco sac tèrmic dels que van plens de llavors de cirera o d'altres tipus que es poden escalfar al microones i serveixen per calmar el dolor o escalfar el llit.

Per l'intercanvi tinc diverses coses penjades a ofertes, si no hi ha res que t'interessi podem buscar altres opcions.
arilayBarcelona ciutat - Sants07/11/120MIRALL D'AUGMENTSBusco mirall d'augments de peu aproximadament com el de la foto.

Per fer l'ìntercanvi tinc vàries coses a ofertes. Si no podem buscar alguna altre cosa.
arilayBarcelona ciutat - Sants07/11/120Prácticas de conversación en inglés.Necesito comenzar a practicar la conversación en inglés, no lo he necesitado nunca, y aunque conozco de gramática no tengo práctica oral. Además de las cosas que ofrezco puedo ofrecer también a cambio un rato de conversación en español o catalán para extranjeros.ACM07/11/120Scanner de diapositivesEstic buscant un escaner per digitalitzar diapositives. Només el necessitaria durant uns quants dies. Gràcies!
eulaliaCardedeu07/11/121carro de la compra de quatre rodes carro de la compra de quatre rodes, ideal si és plegable.lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic05/11/120taula de camping plegable en forma de maleta Preferiblement amb cadires incorporades, però sinó tant fa. L'únic que busco és que es plegui i quedi en forma de maleta.lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic05/11/122jersey abrigado de cuello alto, botas de lluvia Nº 38/39necesito un jersey abrigado para mujer talla 36 o 38 preferiblemente de cuello alto
botas de lluvia 38/39
gracias
empecinada flor04/11/123cuello bufand de punto o polarHola estoy buscando un cuello bufanda de punto o polar, puede cer de estos cerrados o los qu etienen belcro, d igual el tema es que necesito algo que abrigue y que sea comodo para currar.
por intercanmbio tengo un zapatero tipo ikea muy sencillo,  cosas de cocina tipo utencilios, bollones grandes para pasta, azucar etc. estantes baldas, etc
empecinada flor04/11/122Telèfon mòbil Orange o que estigui lliberalitzat!!
em corre pressa!
Pat04/11/120Sistema per penjar testosQue no siguin les metàl·lics típica de paret ni les estructures per penjar-les jardineres al balcó. És per interior. Pel canvi podeu consultar a Ofertes o escriure a silviavelaure a hotmail.comculipBarcelona ciutat - Gràcia04/11/120Llevataps per a ganduls... culipBarcelona ciutat - Gràcia04/11/120Joc de taula LOS COLONOS DE CATANBusquem Joc de Taula LOS COLONOS DE CATAN per regalar aquest Nadal. No cal que estigui nouLeaf_99904/11/120Enciclopedia "Antiguedades y restauración" de Planera AgostiniBusco la Enciclopedia de Antiguedades y Restauración de Planeta Agostini publicada cap els anys 90sLeaf_99904/11/120Llibre 200 recetas de pan Ed. BlumeBusquem llibre "200 RECETAS DE PAN " del editorial BlumeLeaf_99904/11/120Eines per treballar amb fondant i decorar pastissosBusco eines per decorar pastissos amb fondant: Talladors, stencil i similarsLeaf_99904/11/120Caixa portapastissos o porta madalenesBusco caixa de plàstic per portar pastissos o madalenesLeaf_99904/11/120Màquina per fer gelats Busco màquina per fer gelats casolans en bon estatLeaf_99904/11/120castell tipus play mobilCastell de joguina tipus play mòbil. No calen ninots.nroqueprat04/11/121roba per a nen de 3-4 anysmarakiCardedeu03/11/121minipímermaraki03/11/120bolitas para rellenar puffsveronicaBarcelona ciutat - Gòtic03/11/120tetera grandeveronicaBarcelona ciutat - Gòtic03/11/121coses antigues que no necessitis per coleccionarBusco objectes antics ja que els coleccionem, si algu en te i vol fer un canvi estarem encantats en fer-ho. Ens dius el que demanes pel canvi i la peça que tens i ens possem en marxa.
el nostre mail de contacte arnaldees a hotmail.com  i si tens fotografia del objecte molt millor

Moltes gracies a tots
eduardBarcelona ciutat - Nou Barris02/11/121

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 396Què ofereixoDescripcióPersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsCUBILET DE PELLOfereixo cubilet per a llàpissos de pell negra. La base fa 8,5cm.x 8,5 cm. i l'alçada és de 10 cm. Està nou!arilayBarcelona ciutat - Sants30/11/120BARNÚS DE DONA TALLA LOfereixo barnús de dona talla L de color salmó 100% de cotó. La llargada és de 110 cm. Nou a estrenar.arilayBarcelona ciutat - Sants30/11/120GORRO DE LLANA REVERSIBLEOfereixo gorro de llana reversible de colors marró fosc o beige. Té molt poc ús.arilayBarcelona ciutat - Sants30/11/120TASSA DE TE DE VIDREOfereixo tassa de te de vidre amb molt poc ús.arilayBarcelona ciutat - Sants30/11/120Desperador CarsRellotge-despertador del Rayo McQuinn
El plàstic de davant té una rallada
Per apagar i encendre'l s'apreta el cotxe
Patsos30/11/120Botes de neu nenSón del Decathlon. T 27-28
Forradetes de dins. En molt bon estat
Patsos30/11/120Lluna platejadaes com un coixi. Ideal per decorar als nadalsPatsos29/11/120relllotge pulsera Està gairebé nou.
La corretja és de silicona i d'aquelles que si li pegues un cop al canell, se't posa sol
Patsos29/11/120Maquillatge Pupa russian doll a estrenarMaquillatge marca Pupa model Nina Russa completament nou a estrenar ideal per nadal!!, pel canvi busco: valira porta aliments, menjar i productes higiene eco, MP3 que tingui ràdio i es carregui per corrent no a piles, rellotge-despertador solar, joguines de fusta bressol per nino, caixa enregistradora, balança, etc o proposeutrufetaBarcelona ciutat - La Marina29/11/120Puzzle "palomitas" precintat 500 pecesPuzzle "palomitas" precintat nou a estrenar de 500 peces encara porta l'etiqueta
[...]
trufetaBarcelona ciutat - La Marina29/11/120Botes hivernBotes marca Querolets, núm 37, posades molt poc, molt abrigadetes !

per contactar:
soniaratera a gmail.com
aguadebeber29/11/120Conjunt ulls de bou acer inox nouConjunt ulls de bou nou a estrenar, pel canvi busco: valira porta aliments, menjar i productes higiene eco, MP3 que tingui ràdio i es carregui per corrent no a piles, rellotge-despertador solar, joguines de fusta bressol per nino, caixa enregistradora, balança, etc o proposeutrufetaBarcelona ciutat - La Marina29/11/120Patins en linea T-42Patins en linea T-42 marca boomerang gama alta en boníssim estat, pel canvi necessito menjar eco o productes higiene eco i sino proposeu.trufetaBarcelona ciutat - La Marina29/11/120rosetes penjolls de porcellana russa sintètica fetes per mi Faig aquests penjolls tan monos...son de porcellana russa sintètica. Son Ideals per a regalar!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia29/11/120servei embolicar regals artisticamentTu poses els materials (i els regals) i jo els embolico artisticament!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia29/11/120cable usb nou lorenapg29/11/120cable usb 2lorenapg29/11/120cable usblorenapg29/11/120cable euroconector lorenapg29/11/120auriculars mòbil nokia nousels de samsung també estan nouslorenapgBarcelona ciutat - Gòtic29/11/120auriculars mòbil samsunglorenapgBarcelona ciutat - Gòtic29/11/120carregador nokialorenapgBarcelona ciutat - Gòtic29/11/120cable usb  2lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic29/11/120cable 1lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic29/11/120cables usb 1lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic29/11/120spray en pot de plàstic gran, i petits pots de vidre groc amb goterestan utilitzats, només cal bullir-los i quedaran com nous.lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic29/11/120traductor electrònic noul'he fet servir una vegada. Ve amb el llibret i la garantia. Marca Franklin.lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic29/11/120Jaqueta blanca primeta. Marca Lefties.LJaqueta blanca primeta. Marca Lefties. Talla Lsabado29/11/120BOLSO DE VÍMETOfereixo bolso de vímet en molt bon estat. Per dins està forrat de roba.arilayBarcelona ciutat - Sants29/11/122Malles negresBones,

ofereixo malles negres curtes. Són talla mitjana i tenen molt poc ús.

Pel canvi m'aniria bé alguna de les següents coses: plats, menjar, llibres, samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, regals pel Nadal o proposeu. Em trobareu a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies i bons intercanvis!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/11/120Malles verdesBones, ofereixo malles verdes. Són talla petita. Usades un parell de cops.

Pel canvi demano botes d'aigua t.38, plats, menjar, llibres, samarretes interiors d'home talla L, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu contactar a abatarna a gmail.com

Fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/11/120Motxilla- bossaTeia28/11/120NinoNino decoratiu com anticTeia28/11/120Agenda de telèfonsNova,
Per dur al bolso...o tenir a sobre la taula
Patsos28/11/120Camions de joguinaUn és una formigonera i l'altre amb un remolc que es mouPatsos28/11/120Fuiter de fustaDe fusta fosca. Fa com ones. Per la fruita, o crispetes o....Patsos28/11/120Funda de pellNova.
Funda de pell per la càmera de fotos.
Patsos28/11/120elèctric, calefactorofereixo calefactor elèctric de 2000 W marca Haverland Turbo

Mides: altura 50cm, amplària 66 cm, fondària 10 cm
clau_ceBarcelona ciutat - Poblesec28/11/121Armari per posar cdsOfereixo armari per posar cds
Ho canvio per: bàscula de cuina, motlles per fer pastissos, algun moble o sistema per guadar les sabates, algun curs de pa o de massatges, o qualsevol cosa que proposeu.
dafneMartorell28/11/121Moble per posar cdsOfereixo moble per posar cds.
Ho canvio per: bàscula de cuina, motlles per fer pastissos, algun moble o sistema per guadar les sabates, algun curs de pa o de massatges, o qualsevol cosa que proposeu.
dafneMartorell28/11/120Moble menjador en pefecte estatOfereixo moble de menjador de 2.60 m d'ample x 2 m d'alt en perfecte estat.
Ho canvio per: bàscula de cuina, motlles per fer pastissos, algun moble o sistema per guadar les sabates, algun curs de pa o de massatges, o qualsevol cosa que proposeu.
dafneMartorell28/11/120Faldilla texana. Marca Bershka T-34Faldilla Texana. Marca Bershka T-34 . . Bon estatsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família28/11/120Jaqueta  de color vermella T-MJaqueta de color vermella T-M. Practicamente sense fer servirsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família28/11/120Joc d'estrategia Desafio navalPel canvi menjar eco o proposeutrufetaBarcelona ciutat - La Marina28/11/120Adornos per l'arbre de Nadal - Boles Hola tinc 10 boles grans, 20 de les petites i 5 campanes de boles de NAdal per penjar en l'arbre, no pesen gens son de paper mache me les varen portar de Londres - Harrods, ja fa 5 anys i aquest anys m'agraderia cambiar-los perque me n'he fet jo uns amb fieltro.
Els canvio per coses de menjar, neteja e higuiene.
Si t'interessa escriu-me a damabla arroba yahoo.es. Diumenge anire al mercat de sans
elisabethBarcelona ciutat - Sants28/11/120Pantalons vermellsBones,

ofereixo pantalons de color vermmell. Tenen goma elàstica a la cintura. Talla L. Molt poc ús.

Pel canvi demano menjar, llibres, botes d'aigua t.38, samarretes interiors d'home talla L, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia28/11/120Melmelada casolanaBones,

ofereixo pots de melmelada, de préssec en almívar, de peres al vi fets a casa.

Pel canvi demano menjar, llibres, botes d'aigua t.38, samarretes interiors d'home talla L, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia28/11/120Catàleg editorialCatàleg editorial Taschen hivern 2012-2013cuartotrastosSant Boi de Llobregat27/11/120LLibre legislacióLLibre nou La Carta Municipal de BarcelonacuartotrastosSant Boi de Llobregat27/11/120JOC  Extreme Skate zone  (nou per estrenar9Joc d'habilitat es tracta de fer anar les bicicletes i el skate com de veritat per unes escales les peces es mouen amb els dits

Si t'interessa escriu-me a damabla arroba yahoo.es, busco consusmibles de mejar, netege, higiene. Ah... diumenge vaig al mercat de sans, podem fer l 'intercanvi alla
elisabethBarcelona ciutat - Sants27/11/120POAL ESCOMBRERIESAquest cubell per a les escombreries ´´es molt pràctic perquè dins t´e un recipient que es trau per tal de netejar-lo millor.. mireieta2002 a hotmail.compaiportina27/11/120ORGANITZADOR DE DOCUMENTSTinc aquest organitzador de fulls per a despatx en color transparent.. mireieta2002 a hotmail.compaiportina27/11/120Joc de taula   Canica ¡ Pum¡Joc de taula, de 2º mà en molt bon estat es tracta d'un joc en forma d'embut on es posen totes les caniques i uns pals per obstaculitzar el seu pas qui aconseguiexi mes caniques guanya.

si t'nteressa, busco consumibles, de menjar, netege o higuiene escriu a damabla arroba yahoo.es
elisabethBarcelona ciutat - Sants27/11/121APARELL LECTURA DVDHola! Tinc aquest DVD amb el seu euroconnector.. Nomes llegeix dvd's originals. estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina27/11/120Porta celo en forma de sabata de talo (nou per estrenar amb caixa)elisabethBarcelona ciutat - Sants27/11/120Llibre l home que mirava passar els trensNou, embolicat amb el plàsticTeia27/11/120Joc PSP nou amb el plàsticJoc PSP the mistery team a partir de 7 anysTeia27/11/120per relaxar-seEstà nou. Per regalar
Aparell per fer-se massatges al cap
Patsos27/11/120UN ALTRE MUNT DE LLIBRESOfereixo els següents llibres de butxaca:

EL DIAMANTE DE JERUSALÉN - Noah Gordon - Grandes Bestsellers - El Periódico
TRASPLANTE - Frank G. Slaughter - Planeta Bolsillo
EL MITO DE BOURNE - Robert Ludlum - Planeta Bolsillo
RASTRO DE UN SUEÑO - Hermann Hesse - Planeta Bolsillo
GRITA LIBERTAD - John Briley - Planeta Bolsillo
AL OTRO LADO DEL RIO Y ENTRE LOS ÁRBOLES - Ernest Hemingway - Planeta Bolsillo
FIESTA - Ernest Hemingway - Planeta Bolsillo
MUERTE EN LA TARDE - Ernest Hemingway - Planeta Bolsillo
TESTIGO MUDO - Charles King - Planeta Bolsillo
EL TALISMAN - Stephen King y Peter Straub - Planeta Bolsillo
RAINMAN - Leonore Fleishcer basada en el guión de la película - Planeta Bolsillo
LA BRÚJULA LOCA - Torcuato Luca de Tena - Planeta Bolsillo
ESCRITO EN LAS OLAS - Torcuato Luca de Tena - Planeta Bolsillo
EN BUSCA DEL UNICORNIO - Juan Eslava Galán - Planeta Bolsillo - Premio Planeta 1987
CON EL VIENTO SOLANO - Ignacio Aldecoa - Planeta Bolsillo
LOCA - Claudia Reilly - Planeta Bolsillo
WINTER. UNA FAMILIA BERLINESA 1899-1945 - Len Deighton - Planeta Bolsillo
LOS CIPRESES CREEN EN DIOS - José Mª Gironella - Planeta Bolsillo
PHILADELPHIA - Christopher Davis - Plaza & Janés
ANTONIO GAUDÍ - Gijs van Hensbergen - Plaza & Janés
LA SONRISA ETRUSCA - José Luis Sampedro - Plaza & Janés
arilayBarcelona ciutat - Sants27/11/120LLIBRE GERÓNIMO STILTONOfereixo llibre EL SECRET DE LA FAMÍLIA TENEBRAX - Gerónimo Stilton - Edicions Destino. Una mica atrotinadet.arilayBarcelona ciutat - Sants27/11/120PEL-LICULES INFANTILS DVDOfereixo les segünet pelicules infantils en DVD:

CAMPANILLA
CARS
ICE AGE LA EDAD DE HIELO
ICE AGE 2 EL DESHIELO
LA REINA DE LAS NIEVES
LOS CAZADORES DE LIEBRES
POCAHONTAS
RUGRATS - VACACIONES SALVAJES
arilayBarcelona ciutat - Sants26/11/120LLibre ONGLLibre nou assaig de expresident MSFcuartotrastosSant Boi de Llobregat26/11/120altavoces PRO BASIC hola, ofrezco estos altavoces PRO BASIC para MP3, MP4 Y IPOD). Para el  cambio, maryacatala a gmail.comcarmecatala26/11/120Per a nenes coquetesNou.
De la col.lecció Bang on the door.
Conjunt pinta, raspall i mirallet. Goma per cues d'elefant i clips -no hi són a la foto- de girafes.
Patsos26/11/120Gerro de vidre tractatFa 32cm d'alçada.
En perfecte estat
Patsos26/11/120obridors animalsObres les ampolles amb un hipopòtem i un cocodril, i la tapes amb una vaca bojaPatsos26/11/120Joc mugs de ForgesVan en paquet de tres. Per estrenar.
Cada tassa porta un acudit: una vinyeta del Forges. Per prendre els cafè en llet amb un sonriure
Patsos26/11/120Penjador per cuina o banyNou. Porta els claus i els tacos.
Per draps de cuina o utensilis.
Patsos26/11/120Joc pels ousNous
Per menjar a taula ous durs o ous pasats per aigua.
És un conjunt de dos
Patsos26/11/120Plantilles nena per dibuixarNou a estrenar.
Són diverses plantilles per vestir a la senyora (a la foto només és veu una però al darrera n'hi ha una altra
Patsos26/11/121adaptador de mp3 pel radio del cotxeestà per estrenarlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic26/11/120lampara a pilesper anar de campinglorenapgBarcelona ciutat - Gòtic26/11/120gerra jatasense recanvislorenapgBarcelona ciutat - Gòtic26/11/120coixí cervical de viatgeinflable, per anar de viatgelorenapgBarcelona ciutat - Gòtic26/11/120llit (+ mirall + torretes)ofereixo coses que no necessito:

- llit de 1.35 (senzillet, somier amb potes)

afegeixo:

- un mirall amb marc de fusta
- dues torretes de mosaic

ho canvio per:

- una cadira
- plantes d'exterior
maragdaSant Cugat26/11/121Vestit negre m/cBones,

ofereixo vestit negre de l'H&M t.38. Molt poc ús.

Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, menjar, llibres, regals de Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia26/11/120Jersei negreBones,

ofereixo jersei negre amb botons. Molt poc ús.

Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, menjar, llibres, regals de Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia26/11/120JOC DE SAKEOfereixo joc de sake compost per jerra i dos gots. Comprat al Japó. Nou a estrenar. Ideal per a regalar. Encara porta l'etiqueta "Made in Japan".arilayBarcelona ciutat - Sants26/11/120QUADRE VERMELLOfereixo quadre vermell de 25cm. x 31cm. amb una il.lustració infantil de Roser Capdevila.arilayBarcelona ciutat - Sants26/11/120BARRET I BUFANDAOfereixo conjunt de barret i bufanda doble polar. De color beige i vermell. Pots portar les dues bufandes juntes o per separat.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120BOLERO TALLA 16Ofereixo bolero vermell talla 16. Nou a estrenar. Encara porta l'etiqueta d'El Corte Inglés.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120PAPER CONTINU IMPRESSORAOfereixo paper continu impressora equivalent a uns 1300 fulls. Marca Apli. Mida 24cm. x 28cm. de paper reciclat.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120COLL POLAROfereixo coll polar de color blau amb estampat d'empresa. Té botó corredís per tancar l'obertura segons es vulgui.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120VESTIT DE NENA TALLA 6 - ESTIUOfereixo vestit de nena d'estiu de la talla 6. El cos és blanc i la faldilla grisa de lli.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120VESTIT D'ESTIU NENA TALLA 6Ofereixo vestit d'estiu de nena talla 6. De color blau amb estampat de flors i llaçada a l'esquena.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120JAQUETA DE NENA TALLA 6Ofereixo jaqueta vermella d'hivern de nena talla 6 - alçada 122cm. Té una taca a la caputxa, però a banda d'això està perfecte.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120FUNDA ULLERESOfereixo funda d'ulleres negre de El Corte Inglés. Nova.arilayBarcelona ciutat - Sants25/11/120funda acolchada con cremallera "nueva"funda acolchada con cremallera "nueva".47x39cm para el cambio maryacatala a gmail.com grcs y un saludo.carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta25/11/120UN MUNT DE LLIBRESOfereixo els següents llibres,tots en molt bon estat. Ideals per a regal de Nadal:

CAZA DE ASESINOS – Daina Grazinnas i Jin Starlin – Ed. Planeta
EN BUSCA DEL LEÓN VERDE – Judith Merkle Riley – Ed. Planeta
CORAZONES SOLITARIOS EN EL COSMOS – Dennis Overbye – Ed. Planeta
EL COLECCIONISTA DE AMANTES  - James Patterson – Ed. Planeta
ECOS DE SUCIEDAD – F. Vizcaíno Casas – Ed. Planeta
MUJERES DE OJOS GRANDES – Angeles mastretta – Planeta DeAgostini
LA ORDEN DEL TEMPLE – Raymond Khoury – Ed. Umbriel
CONDICIÓ DE PARE – Joan Barril – Ed. La Campana
DONDE EL CORAZÓN TE LLEVE – Susanna Tamaro – Seix Barral
ANIMA MUNDI – Susanna Tamaro – Seix Barral
ESENCIA DE MUJER – Giovanni  Arpino – Círculo de Lectores
COMO SER UNA MUJER Y NO MORIR EN EL INTENTO – Carmen Rico-Godoy – El Papagayo
LA HECHICERA – Eric Van Lustbader – Plaza & Janés
RAYUELA – Julio Cortazar
EL ARTE DE ECHAR LAS CARTAS 2 – Emiloi Salas – Martínez Roca
MOMENTS DE PROTECCIÓ – Erik Fosnes Hansen – Ed.Destino
FELI, ESTHETICIENNE – Empar Moliner
DONES ENAMORADES – El balancí – Ed. 62
ISABEL II. UNA REINA Y UN REINADO – José Luis Comellas – Ariel
arilayBarcelona ciutat - Sants24/11/122Conte El gran llop salvatgeCol.lecció El vaixell de vapor. A partir de 7 anys. Autor René Escudié. Està perfecte per regalarsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família24/11/120Bolso Marca FoscoBolso petit de la marca Fosco, és de color marró clar, perfecte per casaments, per sortir per la nit. Està perfecte per si el voleu regalar.sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família24/11/120MÉS LLIBRESOfereixo els següents llibres:

THE NOTICER - Andy Andrews - Ed. Pòrtic - en català
CAPRICHOS DEL DESTINO - Warren Adler - Ed. Planeta
EL PEOR HOMBRE DEL MUNDO - Fernando Schwartz - Ed. Planeta
LA GLORIA DEL OLIVO - J.J. Benítez - Ed. Planeta
AL TERCER DIA - Piers Paul Read - Ed. Planeta
UNA MUJER EN LA TORMENTA - Judith Merkle Riley - Ed. Planeta
LA EGIPCIA - Gilbert Sinoué  - Ed. Planeta
BEATRIZ Y LOS CUERPOS CELESTES - Lucía Etxebarría - Ed. Destino - Premi Nadal 1998
arilayBarcelona ciutat - Sants24/11/120LLIBRES VÁZQUEZ MONTALBAN - PEPE CARVALHOOfereixo 4 llibres de Manuel Vázquez Montalbán del Detectiu Pepe Carvalho de l'editorial Planeta -Colecció Carvalho 25 años. Els ofereixo individualment o en pack. Estan nous. Ideals com a regal.

TATUAJE
LOS MARES DEL SUR
EL BALNEARIO
EL PREMIO
arilayBarcelona ciutat - Sants24/11/120BUFANDA PRIMA DE LLANETAOfereixo bufanda prima de llana de colors gris i rosa. Gairebé nova.arilayBarcelona ciutat - Sants24/11/120UN ALTRE GOS DE PELUIXOfereixo gos de peluix. Fa uns 60 cm. de llarg. També ha estat molt ben cuidat!arilay23/11/120GOS DE PELUIXOfereixo un gos de peluix. Fa uns 50cm. de llarg. Ha esta molt ben cuidat!arilayBarcelona ciutat - Sants23/11/120Obre-ampollesTres tipus d'ampolles diferents
Està nou i no està tret de la capça
Ideal per regalar
Patsos23/11/120Pijama senser donaTalla gran, de la casa Massana
És d'una sola peça
Està usat
Patsos23/11/120peix salvamantels No està utilitzat
Per posar coses a la taula i no la facin mal bé
Patsos23/11/120motlles per a galetesN'hi ha nous (l'estel de Nadal) i les cireretes, i els altres són usats però estàn bé.
Patsos23/11/120Marcs de fotos nadóDosTeia23/11/120Bossa motxillaTé una nansa que s obre en dosTeia23/11/120Marc de fotos envellitVerd clar molt nouTeia23/11/120Quadrets petits per vernissarTeia23/11/120Maleta portadocumentsMolt bon estatTeia23/11/120Begudes Whisky, rom i sidraTeia23/11/120Quadret decoratiu infantilTeia23/11/120Cadira nenTeia23/11/120Pales ping pongPer estrenarTeia23/11/120Jersei màniga llargaBones,

ofereixo jersei de ratlles talla mitjana. Molt poc ús. Abriga bastant!

Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, menjar, llibres, regals de Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.

AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia23/11/121Bolero grisBones,

ofereixo bolero gris talla petita. Molt poc ús.

Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, menjar, llibres, regals de Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia23/11/120Samarreta de tiranysOfereixo:

- Samarreta de tiranys estampada (talla mitjana). Nova a estrenar

Pel canvi demano menjar, llibres, targetes de metro o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com
Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia23/11/120caixeta "occitane en provence"Hola, tinc una caixa de tapa dura de l'Occitane en Provence semblant a aquesta que es podria aprofitar per a fer algun regalet de nadal o bé per a manualitats (és com la meitat d'una caixa de sabates) La que jo tinc és en tons platejats i daurats i el tancament és diferent. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina22/11/120COIXINS (lot de 3)Hola, tinc 3 coixins quadrats i grans que encara poden fer servei. Mesuren 55 x 55cm i els falten els botons que tenien originalment. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina22/11/120Boina negra Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina22/11/120CD Cantem tots. Cançons populars catalanesCD Cantem tots. Cançons populars catalanes. 1. Baixant per la font del gat.  2. El senyor Ramon. 3. El patufat. 4. Marieta vola vola. 5. El Lleó. 6. El gall i la gallina 7. EL prat florit 8. 10 pometes 9 Jo sóc petita. 10. En Pinxo i en Panxo 11. L´Elefant 12. Per molts anyssabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família22/11/120TISORES DE BEBÉOfereixo tisores de bebé amb punta corva i arrodonida.arilayBarcelona ciutat - Sants22/11/120PerxesN'hi ha 6.
Pràctiques.
Patsos22/11/120Faldilla a ratllesBones,

ofereixo una faldilla a ratlles talla M. Està en perfecte estat. Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, menjar, llibres, targetes de metro, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia22/11/120Samarreta màniga curtaBones,

ofereixo una samarreta de màniga curta de color verd talla M. Està per estrenar, té l'etiqueta i tot! Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, menjar, llibres, targetes de metro, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia22/11/120CAPSA DE CARTRÓOfereixo capsa de cartró de mides 30x41x15cm.arilayBarcelona ciutat - Sants21/11/120TEST DECORATIU  Ofereixo test decoratiu de vidre transparent. Ideal per posar plantes amb gelatina. Fa 13 cm d'alçada i 10 cm. de diàmetre.arilayBarcelona ciutat - Sants21/11/120TEST DE PLÀSTICOfereixo test de plàstic de 16,5 cm. d'alçada i 17 cm. de diàmetre de color marró.arilayBarcelona ciutat - Sants21/11/120JERSEI DE PERLÉOfereixo jersei de perlé de color cru amb ratlles verd oliva de dona talla mitjana.arilayBarcelona ciutat - Sants21/11/120MONO D'ESQUIAR D'HOMEOfereixo mono d'esquiar d'home talla 42 de color blau marí amb detalls en lila i verd. Té molt poc ús.arilayBarcelona ciutat - Sants21/11/1202 Jocs per construir formesTeia21/11/120Penjadors infantilsTeia21/11/120Impermeables plàstic per nenTresTeia21/11/120CarretóTeia21/11/120Faldilla texana Zara 3-4 anysFaldilla Texana marca Zara. T-3-4 anys. Està perfecte, la podeu regalar per Nadal.sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família21/11/120Guardiola gran spidermanTeia21/11/120Taboret petitTeia21/11/120Serveis d'assessorament i gestió laboralTinc una assessoria laboral amb 2 sòcies més a Barcelona ciutat i estaríem interessades en fer un intercanvi de serveis. Nosaltres oferim assessorament i gestió de temes laborals a canvi de serveis de perruqueria, estètica o qualsevol altre servei que se'ns ofereixi. Estem disposades a escoltar ofertes.SabetteBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)21/11/120Llimes per les unglesBones,

ofereixo conjunt de llimes per les ungles. Nou a estrenar, amb precinte. Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, botes d'aigua t.38, menjar, llibres, targetes de metro, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia21/11/120Cadireta director nen per anar a menjar foraTeia20/11/120Carpesà 4 anellesDe Dragon Ball, nouTeia20/11/120Pantalons esquí t42Teia20/11/120radio FM-AM Stereohola, ofrezco este RADIO FM-AM Stereo, con altavoces.carmecatala20/11/121Anorak nena.T-5 Marca ChiccoAnorak nena.T-5 Marca Chicco en molt bon estat.sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família20/11/120Una amatista (de 25x35x20cm), comprada ara fa un any per 550 euros.L'amatista és nova, potent i la vaig comprar ara fa un any per 550 euros.

Les seves mides són: 25 cm de llarg per 35 cm d'ample x 20 cm de profunditat. Pesa força.
Holande CristopheBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/122Máquina d'escriure electrica OlivettiOferim màquina d'escriure Olivetti elèctrica antiga.

QUÈ NECESSITEM?

BARNUSSOS ADULT MICROFIBRA
GUANTS MOTO (38 I 45)
TESTOS DE FUSTA GRANS
REGADERA METÀLICA
CISTELL DE VÍMET
BANC DE FUSTA EXTERIOR
CASSOLES DE FANG O CERÀMICA
POTS DE CAFÉ/TÉ
RELLOTGE DE PARET
CALEFACTOR D'AIRE PETIT
GERRA D'AIGUA BRITTA
SABÓ ARTESÀ
PISSARRA VILEDA
BAIX (INSTRUMENT)
ESPELMES
ENCENS
MELMELADES
FORMATGE
FRUITS SECS
ESPÈCIES

I PELS PETITS:

BARNUSSOS NEN MICROFIBRA
PARAIGÜES DE NEN
PUZZLES DE 20 PECES
LEGGINS DE 4 ANYS
PANTALONS DE XANDALL DE 5 ANYS
PIJAMES DE 5 ANYS
Mabel2311Sant Boi de Llobregat20/11/120Trinxa allsPràcticPatsos20/11/120Conjunt bufanda i guant d'angoraPràcticament nous
Són d'angora, llana ben suau, i té un degradat del negre al gris
Patsos20/11/120Estoig PocoyoEstoig Pocoyo.
Es pot fer servir com a necesser.En perfecte estat.
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/11/120Nino conta-contesNino conta-contes.
En català. En perfecte estat.
Funciona a piles.
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/11/120Aguanta-llibres infantil.Aguanta-llibres infantil.
El motiu es un taxi de NY.
En molt bon estat.
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/11/120tinta: en color i en negrede hp: número 23 ( color ) i número 45 ( negre )lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120tinta: en color i en negrede hp: número 23 ( color ) i número 45 ( negre )lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120llibre en anglès One hit wonderlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic20/11/120llibre en anglèsLittle women. Emma, de Jane Austen també és en anglès.lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120llibre en anglèsLittle women. Emma, de Jane Austen també és en anglès.lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120llibre en anglèsLittle women. Emma, de Jane Austen també és en anglès.lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120llibre Emma de Jane Austen lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120guia de londreslorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120estoig ullereslorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120rulosgrans, de color blaulorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120diccionari de català. Enciclopèdia catalanalorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120diccionari de català. Enciclopèdia catalanalorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic20/11/120Bicicleta iniciacióBicicleta iniciació. En molt bon estat.
Amb barra de subjecció.
De color blau i groc, amb motius de "Los Lunnis".
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/11/120Taula de centreTaula de centre.
Molt bonica, de fusta i vidre.
La part superior s'aixeca per a poder netejar-la millor.
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/11/120Bicicleta nenaBicicleta nena. En molt bon estat.
De color rosa i blanc. Dibuixos de las "Princesas Disney".
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/11/120Pantalons negres t.42Ofereixo pantalons negres d'home tipus safari amb butxaques t.42.

Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, menjar, llibres, targetes de metro, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com.

Moltes gràcies.
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia20/11/120Pantalons curts t.42Ofereixo pantalons curts d'home t.42. Molt poc ús.

Pel canvi demano samarretes interiors d'home talla L, menjar, llibres, targetes de metro, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia20/11/120Panatalons texans t.42Ofereixo pantalons texans d¡home de color negre t. 42. Molt poc ús.

Pel canvi demano llibres, samarretes interiors d'home talla L, targetes de metro, menjar, regals pel Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia20/11/120Pantalons t. 42Bones,

ofereixo pantalons d'home t.42. Molt poc ús. Pel canvi demano llibres, samarretes interiors d'home talla L, menjar, targetes de metro, regals pel Nadal o oferiu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia20/11/120Joc de Domino de viatgePetitet, la capça fa una mica més de una baralla de cartes
Està nou
Patsos19/11/120Llibres CuinaLlibres de cuina.
. Col·lecció complerta de tres llibres de "La Cocina fácil de Karlos Arguiñano".
. Comida Sana de Ma. José Rossello i Manuel Torreiglesias.
. Celebrar el milenio con Arzak & Adrià.
. Colecció complerta de 9 llibres de Cuines diverses.
. El Libro de las Conservas.
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó19/11/120FUNDES PER BLACKBERRY 8120 o 8130Ofereixo quatre fundes de silicona per mòbil Blackberry 8120 o 8130 de colors: rosa, taroja, granat i negre (que no està a la foto) per estrenar.arilayBarcelona ciutat - Sants19/11/120Renault Super 5 BaccaraRenault Super 5 any 91 en ple funcionament,ITV al dia i motor a punt.Tot un classic!! El cànviem per dues bicicletes en bon estat.El canvi de nom a càrrec del nou amo/a.Foto orientativa per saber quin model es el cotxe.Ruben19/11/120Casc bicicletaOfereixo casc de bicicleta t.3. Té molt poc ús.

Pel canvi, demano menjar, llibres, targetes de metro, regals de Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia19/11/120Ronyonera dobleOfereixo ronyonera amb dues butxaques. Té molt poc ús.

Pel canvi, demano menjar, llibres, targetes de metro, regals de Nadal o proposeu. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia19/11/120Mobles per oficinaMobles per oficina Ikea. Model Billy. Color Haya.
Dos llibreries, dos cantoneres i dos prestatgeries com les de la foto.
En molt bon estat. Nomès tene un petit foradet una de les cantoneres per a posar cablejat.
torrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó19/11/120X suport de llibreses de fusta i està pràcticament nou- No recordo si era de l'Habitat o de l'IkeaPatsos19/11/121REGALO Pantalla d'ordiandorËs antiga,de les de cul, però funciona be.
La regalem
Patsos19/11/120Paperera metàl·lica D'Ikea. Color gris.culipBarcelona ciutat - Gràcia19/11/120PATUCOS -ZAPATILLAS DE TODAS LAS TALLAS Y COLORESPaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120GORROS HECHOS A MANOGORROS HECHOS A MANO DE VARIOS COLORES (IDEAL PARA REGALO DE NAVIDAD )
QUE ME OFRECES ???
MI CORREO : padega7 a live.com
PAULA
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120GORRO Y BUFANDA A JUEGO COLOR NEGRO....GORRO Y BUFANDA A JUEGO COLOR NEGRO CON FINO HILO DORADO.....
QUE ME OFRECES A CAMBIO   ??
MI CORREO  : padega7 a live.com
un saludo de Paula
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120PATUCOS -ZAPATILLASPATUCOS -ZAPATILLAS HECHAS A MANO  (IDEAL PARA REGALAR EN NAVIDAD )VARIAS MEDIDAS INCLUSO NIÑOS
QUE ME OFRECES  ????
MI CORREO : padega7 a live.com
GRACIAS PAULA
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120ZAPATOS DE COLECCION   Nº 36ZAPATO DE FIESTA PLANO Nº36 ESTAN IMPECABLES...
QUE ME OFRECES  ???
   MI CORREO : padega7 a live.com
un saludo  Paula
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120CARRITO DE LA COMPRA PLEGABLE DE DOS RUEDASCAMBO CARRITO DE LA COMPRA PLEGABLE SIN ESTRENAR....
QUE ME OFRECES   ????
UN SALUDO   PAULA  ...MI CORREO : padega7 a live.com
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/124BOLSO GRIS  ,,,BOLSO GRIS EN PERFECTO ESTADO  ...CON MUCHOS DEPARTAMENTOS Y MUY COMODO   .................
QUE ME OFRECES ????
GRACIAS ...PAULA...MI CORREO : padega7 a live.com
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120Router ADSLRouter ADSL de ONO (sense WIFI)rdeamo18/11/120Suport bany acer inoxidablePer persones grans i amb minsuvaliesrdeamo18/11/120Aplique de llum per paretPetit aplique de llum per paret (Ikea)rdeamo18/11/120Telèfon de dutxaTelèfon de dutxardeamo18/11/121BOB ESPONJA  ...COJINBOB ESPONJA ...
QUE ME OFRECES A CAMBIO  ???
GRACIAS PAULA,,,MI CORREO  : padega7 a live.com

PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120Dos organitzadors sabatesDos organitzadors de sabates per penjar d'una perxa a l'armarirdeamo18/11/121SACO DE DORMIR INFANTILOFREZCO SACO DE DORMIR INFANTIL ( MICKEY MOUSE ) TIENE CREMALLERA ,PUEDE SERVIR DE COLCHA,,ESTA EN PERFECTO ESTADO....  MI CORREO : padega7 a live.com
QUE ME OFRECES A CAMBIO ????
GRACIAS PAULA
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120TelèfonTelèfon Forma de TElefonicardeamo18/11/121Bastidors cuadresBastidors de fusta per possar un llenç.rdeamo18/11/120Guarda clausEs penja a la paret i dintre te gantxos per penjar les claus.rdeamo18/11/120ZAPATOS DE ANTE MORADOS DE TACON.   Nº  35 ....SIN ESTRENAR ZAPATOS DE TACON (ALTURA DE 7 CM ) ANTE MORADOS ,,,SON DEL Nº 35... SIN ESTRENAR....

QUE ME OFRECES A CAMBIO ????  MI CORREO  ; padega7 a live.com
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família18/11/120moises bebe cuasi nouintercanviu un moises cuasi nou de fusta plegable amb edredo a conjuntdaliGranollers18/11/120caquisOfereixo caixes de caquis (palosantos) d'agricultura ecològica per intercanviar, però els puc dur per fer l'intercanvi dimecres a la tarda a BCN.
Gràcies,
Clara
CRT18/11/120MALETÍ Ofereixo maletí negre. Mides: 39 x 28 x 7 cm. Està en molt bon estat.arilayBarcelona ciutat - Sants18/11/120regalo llibres regalo enciclopedia del niño incomplerta, falten 5 toms i enciclopedia dysney també falten toms però són xules. només avui 18/11. estic a montblanc, i tinc més coses, i una tele de les grans,martapanaValls18/11/120ALES DE FADA PER DISFRESSAOfereixo ales de fada per a disfressa. Són transparents amb purpurina i porten arnés per lligar.arilayBarcelona ciutat - Sants17/11/120MIRALL PER PORTAR AL BOLSOOfereixo mirall per dur al bolso amb dibuix de l'Snoopy. Mides: 7cm x 9,5cm.arilayBarcelona ciutat - Sants17/11/120BOLSO DE CERIMÒNIAOfereixo bolso de cerimònia de roba satinada marró. Es pot portar penjat o a la mà amagant la tira dins el bolso. Està en molt bon estat.arilayBarcelona ciutat - Sants17/11/120CARRO DE MOTXILLAOfereixo carro de motxilla de nen plegable.arilayBarcelona ciutat - Sants17/11/120FUNDA PER BLACKBERRY 8120 o 8130Una funda de pell per mòbil Blackberry 8120 o 8130 de color negre per estrenar. Al darrera porta pinça.arilayBarcelona ciutat - Sants17/11/120Omnitrix de Ben 10Teia17/11/120Ninos Phineas i FerbTeia17/11/120Faldilla rombesTalla 40 o 42Teia17/11/120Faldilla llarga granate T40Teia17/11/120Americana t42Molt novaTeia17/11/120Bossa pokemonTeia17/11/120MitjonsCalcetines de nylon. Lavados. Puedo enviar por correo postalcuartotrastosSant Boi de Llobregat17/11/120Brasero eléctricoOferim brasero elèctric d'aquests que es possen a sota de la taula rodona.

[...]

GERRA D'AIGUA BRITTA.
[...]

Mabel2311Sant Boi de Llobregat16/11/120Peixera Oferim peixera sense la part de dalt que es pot fer servir també de terrari

[...]

Mabel2311Sant Boi de Llobregat16/11/120" original collar artesano"Hola, ofrezco original collar hecho a mano. Slds. maryacatala a gmail.comcarmecatala16/11/120bolso noués molt granlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic16/11/120barret de pallalorenapgBarcelona ciutat - Gòtic16/11/120bossa pelllorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic16/11/120bossa pelllorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic16/11/120bolso groclorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic16/11/120motxil·la negraés molt lleugera, té molts compartiments, és tamany mitjà i té cremallera al a part de radera ( per guardar coses sense que te la puguin obrir ). L'únic és que per dins està descosida i s'ha de cosir...lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic16/11/120Portabultos bicicletaCanvio portabultos de bicicleta per una guia de SalzburgLILGranollers16/11/120vestido t.Mhola, ofrezco este vestido a cambio de otra prenda. slds. maryacatala a gmail.comcarmecatala15/11/120L'ull màgicEstà en bon estatPatsos15/11/120REGALEM pantalla d'ordinadorRegalem aquesta pantalla. I possiblement n'hi hagi una altraPatsos15/11/120mat. oficinahola !  Ofrezco este material de oficina, casi todo nuevo. Para el cambio, hablamos. Grcs y slds. maryacatala a gmail.comcarmecatala15/11/120material de oficinaHola, ofrezco este material de oficina, mucho nuevo. Hablamos para el cambio, grcs y slds. maryacatala a gmail.comcarmecatala15/11/120DVD "Full Monty" nouBones,

ofereixo dvd nou, amb precinte, del film "Full Monty". Ideal per regalar aquestes festes!

Pel canvi, busco fruita i verdura, targetes de metro noves, regals per Nadal o proposeu.

Em podeu escriure a abatarna a gmail.com

Moltes gràcies!
Abatarna15/11/120abrigo rojo de MNG talla MHola, ofrezco este bonito abrigo rojo de Mango, talla M. Para el cambio, hablamos. Un saludo, maryacatala a gmail.comcarmecatala14/11/120collares NOV 2012Hola, tengo estos collares hechos a mano para ofrecer. Grcs y un saludo.carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta14/11/120LLIBRE EL AMOR PERJUDICA SERIAMENTE LA SALUDOfereixo llibre EL AMOR PERJUDICA SERIAMENTE LA SALUD d'Alberto Bermejo - Ed. Planeta. En perfecte estat. Ideal per a regalar i molt divertit.arilayBarcelona ciutat - Sants14/11/120LLIBRE TERRASSA OLIMPICA.ELS  JOCS EN LA MEMÒRIAOfereixo llibre TERRASSA OLIMPICA. ELS JOCS DE LA MEMÒRIA. Llibre publicat per l'Ajuntament de Terrassa sobre els Jocs Olímpics del 92. En molt bon estat.arilayBarcelona ciutat - Sants14/11/120Medidor de l´alçada del nen. ImaginariumMedidor de l´alçada del nen, molt decoratiu Jirafa amb mico. Nou de la casa Imaginarium. Perfecte per regalar aquest NadalsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família14/11/120Aletas de buzo. Aletas de bucear.

También ofrezco: bolsón, lamparas, silla con ruedas, patas de pierna, bandolera,

busco baterías 12 voltios con carga. lamparas de 12 voltios como las halogena, de coche, etc. cables eléctricos, complementos chimenea.
Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic14/11/123Cámara de biciCámara de Bicicleta de 48 cm. de diámetro.

Busco:

complementos para llar de foc. lamparas 12 V. Baterías 12 V.
Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic14/11/120Marco foto y Reloj pared. Marco pequeño para foto y reloj de pared.

Busco:

complementos para llar de foc. lamparas 12 V. Baterías 12 V.
Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic14/11/120Samarreta home EUSKAL HERRIASamarreta Home talla XL. 100% Polyester (especial per fer sport),gens usadasabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família13/11/120Penjador macetes de forja i sota platetsPenja macetes de forja de pared nou a estrenar i 4 sota platets per macetes petites

Pel canvi menjar eco, olla alta acer inox per fer brou, caixa registradora de joguina de fusta, llit de fusta de joguina, rellotge-despertador solar, bossa valira porta-aliments, sandwichera, cafetera, catifa de bany, joc de tovalloles nou per fer un regal o proposeu
trufetaBarcelona ciutat - La Marina13/11/120Expremedor amb gerraExpremedor molt pràctic amb gerra i 2 capçals per expremer nou sense caixa només provat

[...]
trufetaBarcelona ciutat - La Marina13/11/120Gabardina dona talla MGabardina dona talla M. Marca Massimo Dutti en perfecte estat , gens usada. Color mel foscsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família13/11/120Pantalons cagatsOfereixo:

- Pantalons cagats de color lila (talla gran)

Pel canvi demano menjar, llibres o targetes de metro. Em podeu escriure a abatarna a gmail.com
Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia13/11/120Llibres segona màOfereixo els següents llibres:

- Biografia de Marie Curie
- Biografia d'Isabel La Católica
- Biografia de Federico García Lorca
- "Els fills de la mitjanit" de Salman Rushdie
- "El amante del volcán" de Susan Sontag

Pel canvi demano altres llibres, menjar i targetes de metro.
Si esteu interessats/des em podeu escriure a abatarna a gmail.com.
Moltes gràcies i fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia13/11/120cazadora negra de lana con cuello y puños gris.texthola, ofrezco chaqueta corta de lana negra y cuello y puños gris. Marca FIREDRAP, talla S.carmecatala13/11/120cinta pels cabellsNegra. Encara porta l'etiquetaPatsos12/11/120Llibre de Toni SolerEn moolt bon estat. Titol "Vota'm, inútil!"
Tot el q cal saber x superar la plaga electoral
Patsos12/11/120gorro homeNouPatsos12/11/120Jersey hecho a manoOfrezco un jersey de color gris con una flor hecho a mano

Para el intercambio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/120Bolso sin estrenarOfrezco un bolso color beis nuevo, sin estrenar

Del intercambio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/123Articles de bebé, roba de fins 3 anys, bodys, mitjons, termons, bibes, tetines, paraigües carret, joguines, etc, es per tancament d'un comerç de puericultura, es tot nou, pregunteu i direm si tenim. Carrets i llitets no quede.Articles de bebé, roba de fins 3 anys, bodys, mitjons, termons, bibes, tetines, paraigües carret, etc, es per tancament d'un comerç de puericultura, es tot nou, pregunteu i direm si tenim. Carrets i llitets no quede.CarloLleida ciutat11/11/122AGAFADORS DE GANXETOfereixo agafadors de cuina de ganxet fets a mà de diversos colors i mides nous de trinca. Ideals per regalar.arilayBarcelona ciutat - Sants11/11/120Mañanita hecha a mano Ofrezco mañanitas de colores hechas a mano

Del intercanvio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/120Guantes para la nieve para niñoOfrezco guantes para la nieve para niño de color rojo, están casi nuevos.

Para el intercambio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/121Lanas de coloresCambio lanas de todos los colores y también retales

Del intercambio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/128Canguro marca "Quechua" para niñosOfrezco un canguro de marca Quechua (Decathlon) para un niño/a de unos 8-10 años, está casi nuevo.

Para el intercambio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/121Zapatilla tipo patuco hecha a manoOfrezco unas zapatillas (de colores) tipo patuco para estar por casa

Para el intercambio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/121Botellas de vino y una de cavaOfrezco botellas de vino marca: "Lambrusco", "Viña arazu" y "René Barbier" y una botella de cava "Castellblanch"

Para el intercambio ya hablamos

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/122GorroOfrezco gorros de colores (podéis pedir color) muy calentitos y hechos a mano.

Para el intercambio ya hablamos.

Gracias!
PaulaBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/121Setrillera de dissenySetrillera de disseny per oli o vinagre. De vidresabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família11/11/120THE CANTERVILLE'S GHOST (edició adaptada)Tinc aquest llibre en un nivell senzill d'anglés. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina11/11/120Marc -contenidorMida: 44 x 15 cm
Cada quadrat pot omplir-se de diferents coses. Jo primer el vaig omplir de diferents llavors(cingrons, llenties, mongetes pintes,..)i desprès, de flors seques i encenalls de diferents colors
Patsos11/11/120Carabassa per cosirMolt original. per regal
Per posar les agulles i no es perdin. Fa uns 15 cm.
Patsos11/11/120Per no perdre el mòbilEl sillonet té 2 funcions: per saber ón deixar el mòbil.. i per desestressar-te (és d'aquell material antriestressant que per molt que l'apretis, no es deforma mai)
Patsos11/11/120sabatilles extensiblesPer estrenar i per regalar.
Són de roba i s'adapten a molts números de peu.
Patsos11/11/120Encimera Teka Encimera Teka de 4 fuegos .
Limpia y en buen estado.
No ofrezco la parrilla donde apoyar las ollas pues no merecía la pena por su estado y se compran en internet por 12 euros.Lo he comprobado ya!

Comunicarse solo a mi correo: torinesa a gmail.com

Busco: body lotion,polvo compacto,eyeliner negro
       estufa eléctrica,ventilador,ipod,altavoz para ipod,reproductor de dvd
       sábanas en buen estado de cama individual,mantas

Aprender uñas esculpidas
Practica de pilates
Masajes drenantes
torinesaBarcelona ciutat - Les Corts11/11/120Copia de vasija griega certificadaVasija griega con su certificación ya que fué comprada en el museo donde se encuentra la original.
Mide unos 25cm de alto
Muy mona
Si no se carga la foto envío por correo

[...]

torinesaBarcelona ciutat - Les Corts11/11/121Lot de productes DoraemonNousTeia10/11/1232 jocs pokémonPer game boyTeia10/11/1202 botellers acer inoxidablePer a 3 ampolles cada unTeia10/11/120Llorer per cuinarEn fullesTeia10/11/120LLIBRE LA BIBLIA PER A NENSOfereixo llibre LA BIBLIA edició per nens Adaptada per J.M.Rovira Belloso i amb il.lustracions de Carme Solé Vendrell. Tota il.lustrada amb 328 pàgines. Ideal per a regal per a nois i noies que han de fer la comunió. Tinc vàrios exemplars, tant en català com en castellà. En perfecte estat.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120PACK LLIBRE PREMI PLANETA 1998Ofereixo caixa pack guanyador i finalista Premi Planeta 1998 - PEQUEÑAS INFAMIAS de Carmen Posadas i PURA VIDA de José María Mendiluce. En molt bon estat.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120Maillot Reebok Maillot Reebok´. Color gris talla M, només posat un parell de copssabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família10/11/120Aspiradora sense cablesOfereixo aspiradora sense cables practicament nova,  marca Ufesa model AE4415, amb instruccions i cablemrucandioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia10/11/123Botas de agua unisex talla 42Botas de agua azules seminuevas marca Decathlon de la talla 42mrucandioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia10/11/120Centro de mesa de madera granateCentro de mesa de cañas de color granatemrucandioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia10/11/122LLIBRE LA PERLA I LA GRAN TEMPESTAOfereixo llibre infantil il.lustrat 6.- LA PERLA I LA GRAN TEMPESTA de Wendy Harmer i Mike Zarb - Ed. Beascoa. Està en perfecte estat. L'intercanvio sol o amb altres títols de la col.lecció en total tinc els sis primers. Tots tenen al voltant de 50 fulls i són amb lletra d'impremta. Ideals per fomentar l'interés per la lectura.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE LA PERLA I L'ELF DEL PARCOfereixo llibre infantil il.lustrat 5.- LA PERLA I L'ELF DEL PARC de Wendy Harmer i Mike Zarb - Ed. Beascoa. Està en perfecte estat. L'intercanvio sol o amb altres títols de la col.lecció en total tinc els sis primers. Tots tenen al voltant de 50 fulls i són amb lletra d'impremta. Ideals per fomentar l'interés per la lectura.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE LA PERLA I LA BOSSA PERDUDAOfereixo llibre infantil il.lustrat 4.- LA PERLA I LA BOSSA PERDUDA de Wendy Harmer i Mike Zarb - Ed. Beascoa. Està en perfecte estat. L'intercanvio sol o amb altres títols de la col.lecció en total tinc els sis primers. Tots tenen al voltant de 50 fulls i són amb lletra d'impremta. Ideals per fomentar l'interés per la lectura.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE LA PERLA I LA DOMADORAOfereixo llibre infantil il.lustrat 3.- LA PERLA I LA DOMADORA de Wendy Harmer i Mike Zarb - Ed. Beascoa. Està en perfecte estat. L'intercanvio sol o amb altres títols de la col.lecció en total tinc els sis primers. Tots tenen al voltant de 50 fulls i són amb lletra d'impremta. Ideals per fomentar l'interés per la lectura.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE LA PERLA I LA NINA TRISTAOfereixo llibre infantil il.lustrat 2.- LA PERLA I LA NINA TRISTA de Wendy Harmer i Mike Zarb - Ed. Beascoa. Està en perfecte estat. L'intercanvio sol o amb altres títols de la col.lecció en total tinc els sis primers. Tots tenen al voltant de 50 fulls i són amb lletra d'impremta. Ideals per fomentar l'interés per la lectura.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE LA PERLA I ELS RATOLINS ENTREMALIATSOfereixo llibre infantil il.lustrat 1.- LA PERLA I ELS RATOLINS ENTREMALIATS de Wendy Harmer i Mike Zarb - Ed. Beascoa. Està en perfecte estat. L'intercanvio sol o amb altres títols de la col.lecció en total tinc els sis primers.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120Camisetas chica talla LTres camisetas de chica de la talla L de segunda mano pero en muy buen estado.mrucandioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia10/11/120Camisetas chica talla LTres camisetas de chica de la talla L de segunda mano pero en muy buen estado.mrucandioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia10/11/121Llibre "Entre los creyentes" V.S. NaipulLibro "Entre los creyentes" de V.S. Naipul (editorial Debate), que analiza el exito de la revolucion islamica en Iran e intenta comprender el celo fundamentalista de la juventud en ese y otros paises musulmanesmrucandioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia10/11/120LLIBRE ANATOMIA PARA EL MOVIMIENTOOfereixo llibre ANATOMÍA PARA EL MOVIMIENTO. INTRODUCCIÓN AL ANÁLISIS DE LAS TÉCNICAS CORPORALES - Blandine Calais-Germain. En perfecte estat.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE LOS BEBÉS TAMBIÉN JUEGANOfereixo llibre LOS BEBÉS TAMBIÉN JUEGAN. PARA NIÑOS HASTA LOS 3 AÑOS - José María y Jordi Batllori - Ed. Martínez Roca - En perfecte estat.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE RECUPERAR LA LINEA DESPUÉS DEL EMBARAZOOfereixo llibre RECUPERAR LA LÍNEA DESPUÉS DEL EMBARAZO. COMO VOLVER A SU PESO Y ESTAR EN FORMA DESPUÉS DEL PARTO - Elisabeth bing i Libby Colman - Ed. Medici. En perfecte estat.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE EL PRIMER AÑO DE TU HIJOOfereixo llibre EL PRIMER AÑO DE TU HIJO. GUIA PRÁCTICA DE PUERICULTURA -Dr. Jamil Ajram Cap de pediatria de l'Hospital del Sagrat CorarilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120LLIBRE LOS CONSEJOS DE TU MATRONAOfereixo llibre LOS CONSEJOS DE TU MATRONA. TODO LO QUE DESEAS Y NECESITAS SABER PARA TU MATERNIDAD - Asociación Española de Matronas.arilayBarcelona ciutat - Sants10/11/120SillonsOfereixo dos sillons ergonòmics.matildetaBarcelona ciutat - Sagrada Família10/11/120LLIBRES ELECTRÒNICAOfereixo llibres d'electrònica: ELECTRÓNICA FUNDAMENTAL 1 de J.Mª Angulo - ELECTRICIDAD PRINCIPIOS Y APLICACIONES de Richard J. Fowler i INSTALACIONES ELÉCTRICAS de Hermann Krato.arilayBarcelona ciutat - Sants09/11/120LLIBRE EL CAS DE LA PROFESSORA DESAPAREGUDAOfereixo llibre EL CAS DE LA PROFESSORA DESAPAREGUDA de Joachim Friedrich - Ed. Edebé - 238 pàgines. En perfecte estat.arilayBarcelona ciutat - Sants09/11/120LLIBRE EL NOI QUE TENIA MIL ANYSOfereixo llibre EL NOI QUE TENIA MIL ANYS de Santi Baró amb il.lustracions de Miguel Ordóñez. Editorial Barcanova. Col.lecció Sopa de Llibres. Lectura recomenada per nens a partir de 10 anys. En perfecte estat.arilayBarcelona ciutat - Sants09/11/120LLIBRE IL.LUSTRAT ADA I MAX VAN D'EXCURSIÓ AL RIUOfereixo llibre infantil il.lustrat ADA I MAX VAN D'EXCURSIÓ AL RIU. Llibre de cartró gruixut de 10 pàgines i lletra lligada.arilayBarcelona ciutat - Sants09/11/120Plantxa, post de plantxar i 2 pertxesPost de plnatxa, 2 pertxes i una plantxa que fa soroll i treu fum. En bon estatsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família09/11/120ampolletes de vidre amb dosificadorsón com les de l'imatge, però buides. Només s'han de bullir per tornar a utilitzar-les.lorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic09/11/120regalo etiquetes de descompte per anar a port aventurasón les etiquetes de l'estrella Damm. Teniu fins a 20 euros de descomptelorenapgBarcelona ciutat - Casc Antic09/11/121Ampolla decorativaTeia08/11/120Llibre la feina o la vida d Eva piquerEstà molt béTeia08/11/122Peluix gran PikachuTeia08/11/120Clases de salsaClases de salsa para una persona, or pareja, en familia o amigos. Para grupos clases de rueda.ACM08/11/120Minirobot Moulinex Fa funcions de turmix i picador. També pot ratllar.culip08/11/120LAMPARA DE PEU HALÒGENAOfereixo lampara de peu halògena amb les dues bombetes incloses. Funciona perfectament únicament té uns cops a la base de la lampara per haver-hi caigut diverses vegades el suport del telèfon. Puc enviar més fotos.

Per l'intercanvi busco coses per regalar per Nadals però estic oberta a propostes.
arilayBarcelona ciutat - Sants07/11/120Penjarrobes per petitsEn el paquet n'hi ha quatrePatsos07/11/120Barret i TxalecoBarret i Txaleco per nen@ entre 1 any i 2 anys. Perfecte per disfressa de cowboysabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família07/11/120Bufanda-MocadorBufanda Mocador en perfecte estatsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família07/11/120Base para teléfono inalámbrico y cablesNo tengo el teléfono pero la bases funciona perfectamente.ACMGranollers07/11/120Exprimidora eléctrica Marca CarrefourExprimidora con poquísimo uso y en perfecto estado.ACM07/11/120Movil Nokia 5220Cámara 2 Megapíxeles y Vídeo
Muy ligero 78 Gr
Internet 3G (Alta velocidad)
Pantalla normal 240 x 320 Pixels
Música Reproductor y Radio FM
Varios juegos incluídos
Dimensiones y peso: Alto: 108 Ancho: 43,5 Grosor: 10,5 Peso: 78 Gr
ACMGranollers07/11/120Roba i llibresBones!
Tinc roba de noia de diferents talles per intercanviar. Hi ha una mica de tot: jerseis, samarretes, vestits, pantalons, una bata d'hivern, etc... També tinc alguns llibres. Si us interessa, em podeu escriure a abatarna a gmail.com i us envio fotografies i una llista detallada. Per l'intercanvi, busco llibres, fruita i verdura, regalets de Nadal i targetes de metro.
Fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia07/11/120Guardiola Snoopy De plàsticTeia06/11/120Tassa per pintarNovaTeia06/11/120Camió bombers per muntarPràcticament nouTeia06/11/120RobotRobot que camina i fa llumTeia06/11/120Feines de PagesOfereixo tot tipus de feines de pagés, amb eines propies. Des de la poda d'arbres, ajuda en un hort i el que convingui.Toni...B06/11/124Transport per a mudançesOfereixo la meva furgoneta, per a fer tot tipus de mudances. Tant sols cal pagar una part del desplaçament i oferir alguna coseta a canvi.Toni...B06/11/121Joc magnèticJoc per jugar amb magnetsTeia06/11/120Treballs petits de fusteriaPetits treballs de fusteria, disposo de gran varietat d'eines portatils per fer quasi tot alló que set passi pel cap.Toni...B06/11/120Paraigües mickyeTeia06/11/122Botes muntanya T36Teia06/11/120TovallolaLa mida és de bany.
Nova.
La cenefa és verda i sembla bordada.
Patsos06/11/120Gorro i bufanda per a bebèsEstà nouPatsos06/11/120Sabates Camper nº 37Sabates de dona marca Camper nº 37. Gens usades, de color marró foscsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família06/11/121LecturaZelos. Jimmy Giménez- Arnau
1984. George Orwell
La Mosca.George Langelaan
La Caverna. José Samarago
sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família06/11/120revista+libro NATIONAL GEOGRAPHIC "NUEVA"REVISTA + LIBRO "Viaje al fondo del Oceano" y "BACKGAMMON" del NATIONAL GEOGRAPHIC "nuevo con precio". Para el cambio maryacatala a gmail.com  Saludos.carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta05/11/120bossa gris "nova"bossa gris bandolera "nova". per el canvi maryacatala a gmail.comcarmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta05/11/120revista+dvd TORMENTAS SOLARES - NATIONAL GEOGRAPHIC "nuevo"revista+dvd "Tormentas Solares" NATIONAL GEOGRAPHIC "NUEVA". Para el cambio maryacatala a gmail.com  Saludos.carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta05/11/120REVISTA+DVD NATIONAL GEOGRAPHIC ISLA DE PASCUA "nuevo"REVISTA+DVD Isla de Pascua NATIONAL GEOGRAPHIC "NUEVO". Para el cambio maryacatala a gmail.com
saludos
carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta05/11/120Revista + Atlas "nuevo" del NATIONAL GEOGRAPHIC.Ofrezco revista + Atlas Europa 1 del NATIONAL GEOGRAPHIC "nuevo". Para el canvio maryacatala a gmail.com  Un saludo, CarmencarmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta05/11/120EncenedorNou.
Perfecte per regal
Patsos05/11/120safatas de plastic grandshola, tinc aquestes safates de plastic grands i blancas. Per el canvi maryacatala a gmail.com Saludos.carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta05/11/120clauer ninaés del Natura. NouPatsos05/11/120Bolso CharlotPer dur-lo creuat (o no)Patsos05/11/120bandejas plástico blancasHola, tengo estas bandejas de plastico blancas. Para el canvio maryacatala a gmail.com Saludos.carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta05/11/120Abric de pell dona T-M Abric de pell per a dona TM molt calentet estil vintagetrufetaBarcelona ciutat - La Marina05/11/120Llibre Monstres Supersans nouLlibre Monstres Supersans de Valentí Fuster amb els personatges de Barrio Sesamo és molt divertit i les il-lustracions són molt maques i entretingudes pels petits està nou i pot ser un bon regal per aquest nadaltrufetaBarcelona ciutat - La Marina05/11/120Funda casc de moto a estrenarFunda per a casc de moto a estrenar molt divertida pot ser un bon regal de nadaltrufetaBarcelona ciutat - La Marina05/11/120BOSSA PORTA PATINSOfereixo bossa per transportar patins o botes d'esquiar.

A canvi busco coses per regalar per Nadal.
arilayBarcelona ciutat - Sants04/11/120BOTES D'ESQUIAROfereixo botes d'esquiar talla 34-35 de nena color negre/lila.

A canvi busco coses per regalar per Nadal.
arilayBarcelona ciutat - Sants04/11/120RAQUETA DE TENIS AMB FUNDAOfereixo raqueta de tenis amb funda per estrenar.

A canvi busco coses per regalar per Nadal.
arilayBarcelona ciutat - Sants04/11/120Peluixos de joguinaHola, tinc peluixos de joguina amb forma d'animalets i de diverses mides. Si us interessa  us envio fotos i en parlem.carlota1304/11/120ESLENDERTONE  FLEXeslenderton flexTomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120jaulasjaulas variasTomas04/11/120mesita de ikeados mesitas negrasTomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120cuadroscuadroTomas04/11/120cuadroscuadroTomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120cuadrocuadroTomas04/11/120bandolerassbandoleraTomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120bandolerasbandoleraTomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120mesa auxiliarmesa auxiliar (de pared)TomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120bici pequeñabici pequeñaTomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120Sillas ikeacinco sillas ikea, cuatro en madera como la de la derecha y una en verde, izquierda.TomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/120Trabajos de pinturaTodo tipo de trabajos de pintura, también pequeños trabajos de albañilería y reparaciones del hogar.TomasBarcelona ciutat - Poblesec04/11/122Estufa de lavabo Estufa elèctrica pel lavabo. Color granat. Molt nova.nroqueprat04/11/123roba per nena 4 anysRoba d'hivern i estiu de nena de 4 anysnroqueprat04/11/121cotxet tipus paraiguaCotxet tipus paraigua de color taronja. En molt bon estat per poc ús.nroqueprat04/11/121Llençol i coixineraPer llit individual
Patsos04/11/120Agenda per ballar tot l'anyNova
Un ball per cada mes de l'any
Patsos04/11/120Bolso TousRectangular.
Me'l van regalar i no sé si és de Tous o d'imitació
Patsos04/11/120Ampolles decoració Originals...i sanes!!Patsos04/11/120Agenda anual amb consells x star wuapaNova
Un consell de bellesa per cada mes de l'any
Patsos03/11/120FUNDA ESQUISOfereixo funda de 2 metres de llargada per guardar els esquis, molt útil per desar-los entre temporades i que no s'omplin de pols. Porta identificador. Pràcticament nova.

A canvi busco sac térmic dels que van plens de llavors de cirera o d'altres tipus i que s'escalfa al microones. També canviaria per menjar ecològic, oli, ous, pasta...
arilayBarcelona ciutat - Sants03/11/120Cremas para señoraCremas para el pelo para señora sin abrir y sin caducar, cambio por algo utilRamon MeixBarcelona ciutat - Gràcia03/11/120Radio con CDRadio con CD reparado, esta bien conservado y funciona perfectamente,
Me inreresa a combio cuerdas para guitarra o guitarra rota que las tenga
Ramon MeixBarcelona ciutat - Gràcia03/11/120sostenidorsOfereixo 7 sostenidors (2 d'alletament i 5 de normals), de la talla 32 a la 36 (aprox. 85-90), de diverses marques i colors: Calvin Klein, Etam, Benetton, etc. Aquí només podia penjar una foto, però puc enviar-ne de tots. Alguns per estrenar i altres usats però en bon estat. Si us n'interessa algun, segur que trobem alguna cosa per a l'intercanvi,CRT03/11/121FUSTA DECORATIVA-SET DE VELESHola, tinc aquesta fusta per a posar 7 veletes a dins. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina03/11/122botes folrades hivern t37-38Són molt calentetes! Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina03/11/120Neceser ovalatNeceser viatge ovalat de color blau fosc. Marca LancastersabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família03/11/1214 nines de diferents llocs del món, una titella.4 nines per coleccionar, 2 de cuba, una de Turquia que és una titella i la darrera crec que és de la índia.Teia03/11/120Marcs infantils decoratsMarcs infantils de varies mides decorats, algún força original.Teia03/11/120Peluix LublúPeluix Lublú dels Lunnies en pijama, pràcticament nou.Teia03/11/120silla oficinabusco baterías 12 voltios con carga. lamparas de 12 voltios como las halogena, de coche, etc. cables eléctricos, hierros chimenea, protector anti.chispas,Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic02/11/122LamparaTambién ofrezco: bolsón, lamparas, silla con ruedas, patas de pierna, bandolera,

busco baterías 12 voltios con carga. lamparas de 12 voltios como las halogena, de coche, etc. cables eléctricos, hierros chimenea, protector anti.chispas,
Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic02/11/120Mini cadenaTambién ofrezco: bolsón, lamparas, silla con ruedas, patas de pierna, bandolera,

busco baterías 12 voltios con carga. lamparas de 12 voltios como las halogena, de coche, etc. cables eléctricos,
Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic02/11/120bolso Bandolera También ofrezco: mini-cadena musical, lamparas, silla con ruedas, patas de cama, bolsón,

busco baterías 12 voltios con carga. lamparas de 12 voltios como las halogenas, cables eléctricos, etc.
Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic02/11/123FaristolFaristol plegable de color negreaguadebeber02/11/121LLibre contes interculturasLlibre Cuentos del mundo 2. Los pueblos construyen la paz.Sevilla: Movimiento por la Paz, el Desarme y la Libertad en Andalucía, 2007. 139 p.cuartotrastosSant Boi de Llobregat02/11/120Llibres contes berbersLlibre contes Mª Dolores López Enamorado, Cuentos de Yemá-el-Fná, Fundación tres Culturas, 2003. 101 p.cuartotrastosSant Boi de Llobregat02/11/120Llimoner i piUna dona agran que viu al mig de l' Eixample dona un llimoner en un test, i un pi també en un test. Però qui els vulgui ha d' anar a casa seva.cuartotrastosBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)02/11/123Auriculars movilAuriculars pel portàtil poc utilitzatcuartotrastosSant Boi de Llobregat02/11/120COLCHON GRANDE - ROPA DE MUJER - CHAQUETAS DE HOMBRE - LIBROS ...Tengo ropa de hombre y mujer tallas 38 al 42, chaquetas, ropa de invierno, muchos libros y un colchon grande. Me gustaria cambiar estas coas por Maletas grandes y un filtro de agua de Osmosis. Merci!BenaturalBarcelona ciutat - Sants02/11/120Joc pel sucre i la lletGroc. De porcelana.
Per servir a taula. Com no puc pujar la foto, l'envio per mail.
és molt cuco.
Patsos01/11/120TeteraAmb la nansa de vímet No em deixa penjar la foto. L'envio.
patventura2211 a hotmail.com
Patsos01/11/120Pel xumetPer estrenar.
Pinza per ficar a la roba i no se'ls hi caigui el xumet al terra
Patsos01/11/120Cassoletes de fangN'hi ha 5. Per a crema catalana, natilles,...per per l'aperitiu.
Patsos01/11/120Frases célebres de niños 2Segon Volum
Llibre de dites de nens molt divertides. Era una secció de El Hormiguero
Patsos01/11/120Clases de guitarraMe ofrezco como profesor de guitarra, tanto acústica, como eléctrica, zona Molins de rei y cercaníasvmqumaSant Feliu de Llobregat01/11/120bolso grande También ofrezco: mini-cadena musical, lamparas, silla con ruedas, patas de cama, bandolera,

busco baterías 12 Voltios con carga. lamparas de 12 voltios como las halogenas (ejemplo: http://www.oepelectrics.com/productos/fichas/3-Gnowee.pdf  )
Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic01/11/120Samarreta Emporio ArmaniSamarreta Emporio Armani, màniga curta, talla S, nomès feta servir un cop. Color negresabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família01/11/120Samarreta ZaraSamarreta màniga llarga talla 42. Marca Zara, gens usada. Color blau fosc, ratlles lilasabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família01/11/120cullera siliconaCullera silicona perfecte per donar potitossabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família01/11/120Joc de 6 tassesPràctic perquè no ocupa llocPatsos01/11/120bolso vermell de pellMolt complertPatsos01/11/120marcs infantils de fusta Per estrenar. Són de fusta primeta (fullola)Patsos01/11/120tasses de matrimoniDivertides i ideals per regalar. Són grans; per café en llet..generòsPatsos01/11/120Funda de càmera marca CANONNegra i quadrada. Per a càmera reflex i alguns accessoris. Proposeu o mireu demandes al meu nom. Gràcies!culipBarcelona ciutat - Gràcia01/11/120patas de cama, Varias cosas, ademas de las patas de cama también, bolso, silla de oficina, lampara de pie, bandolera, lampara pequeña. mini-cadena de musica,Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic31/10/120collarcollar artesano, hecho por mí. Especial para un regalo.carmecatala31/10/120llibre  Frases Célebres de Niños Per riure una estona amb les "sortides" dels nens.
Recull d'una secció del programa El Hormiguero.
És el volum 1
Patsos31/10/120

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 60NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreadaComsMartaIzardMIAAIMSabadell30/11/120SusannaFernández MañosoSusannafdz74Vilafranca del PenedèsDisposo de 4 entrades de teatre per el Musical de Geronimo Stilton en el teatre Condal de Barcelona per al dissabte 15 de desembre de 2012 a la sessió de les 19h de la tarda.
El mateix dia fan el pastorets anuals a l'escola del meu fill i no ho vam tenir en compte a l'hora d'adquirir-les.
Per no perdre-les ofereixo a algú que en tingui per un altre dia fer un intercanvi.
Preferiblement demanaria per al cap de setmana següent 22 o 23 de desembre 2012 o 29 o 30 de desembre.

Moltes gràcies
Susanna
30/11/120MercedesReyesmreyesSant Andreu de la Barca30/11/120elenaargelichaventura1999Barcelona ciutat - Gràcia30/11/120maria pilarcros jordanabressolaBarcelona ciutat - Gràcia29/11/120AnaMárquez VillalbaMarvillanaBarcelona ciutat - La Marina28/11/120AlbertGuardiolaAlbertGBarcelona ciutat - La Marina27/11/120rosaramellrosa70Barcelona ciutat - Gòtic27/11/120ElviraGonzalez CaballeroElviraBarcelona ciutat - Poblesec26/11/120RubénSánchez VillarinorubenleobcnBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)26/11/120amparopalacios martinezamparopalaciosBarcelona ciutat - Poblenou26/11/120ZaidaRodenas CasolZaidetaSabadell26/11/120adriàcelma povilladriaAltres26/11/120maragdaborràsmaragdaSant Cugat26/11/120MartaMeloMarta Melo Sant Feliu de Llobregat23/11/120SandraDuacastillaSanduAbrera22/11/120DAVIDCARNOTA ESPERALBAgamarusMataró22/11/120DAVIDCARNOTA ESPERALBAdavidcarnota a hotmail.comMataróINTERCANVIS NOMÈS AL MARESME I VALLÈS ORIENTAL22/11/121OlgaSolà i ViñasShrutiBaix Empordà22/11/120ElisabetAlsinaSabetteBarcelona ciutat - Nou Barris21/11/120RemiMarin remidmarinBarcelona ciutat - Verneda-Sant Martí20/11/120JaumeGarcia LafuenteJaumanBarcelona ciutat - Les Corts20/11/120JoanBaptistaHolande CristopheBarcelona ciutat - Casc Antic19/11/120RubenToro AlvarezRubenBadia del VallèsTinc molta roba per canviar,però ara mateix el que més m'urgeix a canviar es un cotxe!!19/11/120mmtorrimandoBarcelona ciutat - Horta-Guinardó19/11/120clarac.r.mayBaix Empordà19/11/120doriadalidaliGranollers18/11/120MilkaPiccioMilkaBarcelona ciutat - Eixample (Dreta)18/11/120ManelPlaalberBarcelona ciutat - Gràcia18/11/120CristinaLlaona Sintescllaona0Barcelona ciutat - La Sagrera17/11/120Lauradel Aguila GarciaCocollonaGirona CiutatCerquem distribuidors, gent que tingui un producte (tipus vending, o tipus artesà, cosetes fetes a mà, etc) o un servei interessada en oferir-lo al nostre local, situat al centre de Girona.

(Per a més informació, llegiu els nostres anuncis o envieu mail a lauradelaguila76 a gmail.com. També trucades 693650333.
16/11/120annamarigóAnna Barcelona ciutat - Poblesec15/11/120RoxyHeartRoxyBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/11/120JordiCassadó MarchdossakaBaix Empordà14/11/120finaiglesiasfinaiLa Garriga14/11/120LluísMiraleslluismirallesBarcelona ciutat - Gràcia13/11/120CarmeBayot PuigIamaVic13/11/120RubénGuimerà DehesarguimeraBarcelona ciutat - Sant Gervasi12/11/120magiTreig Ramosdoraemon33Roquetes12/11/120MarcelaImazioMarcelaBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)12/11/120JoanBaptista RamosJoan BralBarcelona ciutat - Casc Antic12/11/121MabelSerranoMabel2311Sant Boi de Llobregat12/11/120CarlosCometCarloLleida ciutat11/11/120MiriamRucandiomrucandioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia10/11/120soniaangladamatildetaBarcelona ciutat - Sagrada Família10/11/120MartaBelBmarta3Castelldefels09/11/120MartaBelMarttaBarcelona ciutat - Sants09/11/120iciargranadosICIBarcelona ciutat - Eixample (Dreta)09/11/120LALIVIDAL BERTRANLILGranollers09/11/120xavialeu calvotxabiLa Garrotxa09/11/120NúriaTorrijosnuriatreinaSant Feliu de Llobregat08/11/120duubqnnpduubBarcelona ciutat - Sagrada Família07/11/120ToniBalcellsToni...BUrgell-Segarra06/11/120DolorsDucSelenaTarragona ciutat05/11/120ElizabethCastillo RamírezlissyGirona ciutat - Les DevesesEstic al atur com molta gent actualment, tinc 2 nens petits i estic agraïda a les fires d'intercanvi que ens permeten poder aprofitar per aconseguir coses que no podriem comprar en una botiga. El reciclatge es genial.05/11/120gemmavelascogemmavelCardedeu03/11/120SebCorradinisebBanyoles03/11/120RamonMargalef MirramonmargalefBarcelona ciutat - GràciaEducació02/11/120EloFernándezlacandonakmtkBarcelona ciutat - Gràcia02/11/120ClaraclaraClaritaBarcelona ciutat - Gràcia01/11/120

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Com participar: http://intercanvis.net/Com+participar
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)

--
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç: