[Interxarxes] Fwd: TERTULIA CATALUNYA RADIO

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu ago 12 23:24:59 CEST 2012

Hola Francesc:

Gràcies pel missatge. Jo puc (estic aquella setmana en la TikiFest de
Barcelona, que he organitzat, amb programadors de fora que venen), i el
diumenge és el darrer dia, però com és només mig hora, em podria escapar
per anar  la Radio.
Algú altre pot o vol? (potser podem anar vàries persones)
Xavi

Al 12/08/12 14:50, En/na francesc at rosadefoc.info ha escrit: