[Interxarxes] Nou article enviat a intercanvis.net

no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net
dic ago 1 20:45:12 CEST 2012

S'ha enviat una nova col·laboració d'article per marian a intercanvis.net el Dc 01/08/12 20:45h

Pots editar l'enviament seguint aquest enllaç: http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php?subId=12

Títol: diversos objectes

Encapçalament:
tinc vestits, bolsos, una parka, un cuadre, dos peluches, unes bambas de atleisme.....

Cos:
Hola tinc per intercamvia: tres vestits, un cuadre, dos peluches, varios bolsos de senyora i dos de senyor, una parka de senyora.
Si algu esta interessat no tinc cap problema en enviar fotos.
Salutacions,
            maria àngels

---
Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net