[Interxarxes] El Acta jacta est

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu abr 15 18:23:51 CEST 2012

Ei, Gerard, fantàstic, gràcies per la velocitat per fer l'acta!

He corregit algunes petites faltes d'ortografia i noms que sembla que
s'han colat, i he afegit algunes coses més del que jo m'enrecordo de la
trobada d'ahir. Ho he deixat a:
http://intercanvis.net/InterXarxes#Trobades

Us animo a que els que volgueu afegit o modificar coses, ho feu
directament a la pàgina wiki d'interxares on és ara.

Salut!

Xavi

Al 15/04/12 10:47, En/na gerard fisa biscarri ha escrit: