[Interxarxes] Can Fulló i presentació

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dis abr 14 18:26:36 CEST 2012

Hola Pablo,

Avui amb la 9ª Trobada de Interxarxes hem valorat la teva proposta que
a la Trobada de Can Fulló poguéssim alguns-es de nosaltres presentar
la proposta de generar un debat sobre els diferents models de xarxes
d'intercanvis existents, i del taller que volem fer en el marc del
Fòrum Social Català.

A quina hora tenies previst inserir aquesta proposta?

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi

Xarxa d?intercanvi de Castelldefels <xarxacastell at gmail.com> ha escrit: