[Interxarxes] tema Voluntariat Fòrum Social Català

Mª Reyes Hernández mreyes.hrnndz a gmail.com
dll abr 9 16:32:46 CEST 2012

Hola de nou!

Suposo que ja heu rebut oficialment la demanda de voluntariat per tot el
procés del FSC: 14, 21 i 28 d'abril, i 5 i 6 de maig. Ja sabeu que demà
dimarts hi ha una reunió per aquest tema a Àgora a les 18.30 h. Jo no hi
puc anar, arribaré més tard, sobre les 19.30, començada ja l'assemblea de
Metodologia

Si no hi podeu assistir, us demanaria que em poseu còpia a la meva bústia
quan comuniqueu oficialment al FSC un oferiment de col·laboració. D'altra
manera, arribaré a les reunions i aniré perduda... De moment, només em
consta l'oferiment de Xavi L pel dia 21.

Si no arribem a formar un equip de voluntaris/es que puguin fer un cop de
mà tots els dies, ens haurem de plantejar, encara que sigui fora de
termini, proposo estudiar una compensació econòmica ja que és la única
manera d'assegurar la independència del Fòrum.

Castelldefels: És una bona ocasió per demanar col·laboració a la nostra
"bossa de voluntariat"!

PD Recordeu als membres de les Xarxes que el registre a aquestes Jornades
és gratuït !!!

Una abraçada.

Reyes