[Interxarxes] Estudi ESADE sobre innovació social

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dis oct 29 00:51:28 CEST 2011

Hola David i Mili:
(cc llista interxarxes)

Gràcies pel vostre missatge. Pel que fa a la gent que ens reunim a les
trobades d'Interxarxes, i que estem darrera d'intercanvis.net, en breu
(setmanes) ens tornem a reunir.

Quina presa/dates límit teniu?

Si no és hiper urgent, podem parlar-ho a la propera trobada
d'interxarxes per veure qui pot/vol explicar-vos la/les experiències amb
vosaltres, etc.

O potser fins i tot es pot preveu-re una estona durant o després de la
trobada per a que pogueu parlar una mica amb la gent que vingui.

No sé si estàs acostumat als moviments de base descentralitzats i el més
autogestionats possibles, en que no hi ha caps visibles ni fàctics, ni
estructures organitzatives convencionals (jerarquitzades, etc). I per
tant, no és fàcil de trobar una persona interlocutora que representi a
tothom, etc. (per que hi ha diversos "tothoms", per dir-ho d'alguna forma).

Bé, ja diràs/direu com aneu de dates límit per al vostre projecte de
publicació, i seguim parlant. El diumenge al vespre o dilluns a més
tardar ja hauríem de tenir la data de la propera trobada d'interxarxes
fixada, probablement (que serà algun dels propers dissabtes de novembre
pel matí, probablement).

Salut i fins aviat.

Xavi (de Pedro)

P.d: Interxarxers: avui he parlat amb el Xavi (Latorre) i en breu hem de
decidir la data. Parleu per la llista i/o doodle els que no ho heu fet
encara! :-)

Al 26/10/11 11:49, En/na david.murillo ha escrit: