[Interxarxes] RV: per fer el mapa

Clàudia Manyà claudiamanya a gmail.com
diu nov 13 16:59:17 CET 2011

Posem una data límit per actualitzar les dades d’intercanvis.net sobre les
xarxes? Les necessiten per fer el mapa... sabem quines estan actives? Jo
posaria aquest dimecres, per a que tinguin prou temps per fer-ho.. què us
sembla?

Pel botó del donatiu, ok

Per ESADE, no pretenia amb la meva opinió que es prengués un posicionament
d’interxarxes ni molt menys!!! Feu el què vulgueu!! Jo vaig molt liada i no
em va gens bé, estic a l’espera si s’anima algú altre de xaingra.

De moment el 26 estarem els Xavis de ZF i PSec i jo (però a primera hora
impossible...). algú més?

Bona tarda plujosa de diumenge...

Clàudia

  _____