[Interxarxes] Proposta des de decreixement-15M i nova proposta Trobada Interxarxes

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dij nov 3 23:43:31 CET 2011

Hola Clàudia i tothom:

Al 01/11/11 00:30, En/na Clàudia Manyà ha escrit:

> Hola, aquí la lianta...

:-)

> Vàries coses...
>
>  1. Operativa... veig molta gent afegida a aquest mail, que imagino
>     per comentaris que no estan inclosos a interxarxes... el millor és
>     que s'incloguin, així no es perdran cap mail!! Xavi, imagino que
>     si, hi ha la opció des de intercanvis.net de donar-se d'alta a la
>     llista de correu d'interxarxes no?

La informació sobre la llista interxarxes (on és, per apuntar-se, etc)
es pot trobar a:
http://intercanvis.net/InterXarxes

>  1. Sobre el Mercat a catalunya, etc... la data com heu vist i espai
>     de trobada no està confirmat. Si ho poses al butlletí (crec que no
>     arribo a temps) caldria dir que s'apuntin a interxarxes per estar
>     informats de la hora correcte...

Vaig posar una noticia... retocant lleument el format. Suposo que
l'haureu vist els que esteu subscrits al butlletí. Per als que no, la
teniu aquí:
http://intercanvis.net/art35
http://intercanvis.net/article35-Propera-trobada-de-Coordinacio-entre-Xarxes-i-mercat-d-intercanvi-a-Placa-Catalunya-de-BCN

> 1.
>

> El 8 de novembre jo no podré anar, però espero que pugui algú de
> Xaingra. Si no, cap inconvenient per baixar la carpa. A mi em sembla
> molt bona idea per visibilitzar-nos, i estaria bé fer algun mapa de
> bcn i rodalies amb les dades de contacte de les diferents xarxes (això
> potser els podem encarregar a la comissió de decreixement que ho
> proposa). I la proposta de fer assemblea de xarxes també em sembla
> molt bé. Si fos així, jo deixaria la trobada d'interxarxes per
> després, més endavant.. doncs allà podríem recollir la participació de
> [...]
Jo proposo de fer-la igual allà mateix, una reunió de coordinació entre
xarxes d'intercanvi (antigues i noves, totes, etc). Lo d'interxarxes no
és més que això, en essència. I si cal, més endavant, ja en farem una
altra dels que vulguem continuar debatint/parlant els temes pendents,
etc., a Poble Sec, o on sigui.

> [...]
>     gent que t'investiga però no aporta res a la societat. No
>     necessitem la seva difusió, i a mi personalment no m'agradaria
>     gens que ESADE fes difusió de Xaingra, em puja la mosca al nas...
>     què volen de nosaltres? Perquè tant interès? És que no són els
>     primers del món empresarial que s'apropen, sabeu? I no acabo de
>     veure on volen anar a parar... que s'arremanguin i es posin a
>     currar amb nosaltres i no a viure de nosaltres! (ho sento, però
>     ara per ara és la meva opinió, pobre gent, sense conèixe'ls de
>     res... estic saturada de gent que s'interessa pel tema i que volen

Entenc el que dius.
Què en penseu la resta?
Ho dic per respondre no indiviudalment sinò tenint el màxim quorum
possible, etc.
Sembla que necessiten fer les entrevistes durant el novembre, o així, de
cara a la seva publicació.
Potser que vinguin al final de la reunió d'interxarxes propera (la de
plaça Catalunya, o la següent?)

> 3.
>

> Doncs ala, ja me'n puc anar a dormir tranquila...
>
> Bona nit!
>
> Clàudia

Ale, doncs jo també. :-)

> [...]
>
> Una abraçada,

> From: Clàudia <claudiamanya at gmail.com <mailto:claudiamanya at gmail.com>>
> To: Xavi Latorre <xlatorre at ub.edu <mailto:xlatorre at ub.edu>>
> Date: Sun, 30 Oct 2011 09:53:30 +0100
> Subject: RV: [Ateneu-rosadefoc] Fwd: Proposta des de decreixement-15M
>

> -missatge original-
> Assumpte: [Ateneu-rosadefoc] Fwd: Proposta des de decreixement-15M
> De: laia rota font <laiarf at gmail.com <mailto:laiarf at gmail.com>>
> Data: 30/10/2011 01:43
>
> hola reenvio això que he rebut, a veure si ens interessa!

y se considera que está limpio.
For all your IT requirements visit: http://www.transtec.co.uk