[Interxarxes] algú pot anar a una taula rodona sobre xics a ecoconcern el dt. 24 de maig?

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dis maig 21 16:36:04 CEST 2011

Hola de nou:

A Ecoconcern ens van cridar a algun per anar-hi a una taula rodona sobre
Xarxes d'Intercanvi de Coneixements (XIC). A mi em van cridar, pel que
em van dir, per explicar més coses sobre la web intercanvis.net  (tot i
que ja els vaig dir que a nivell de XIC's poca cosa hi havia feta, i les
que funcionaven (pel que havia vist jo a les reunions d'interxarxes del
que havíeu explicat) són les que tenen algunes persones que
periòdicament fan els llistats de cursos/tallers/sessions, reben i fan
trucades, etc.

Bé, però resulta a més, que el Rafa no pot anar (pel que em van dir fa
poc els d'Ecoconcern), i jo tampoc (després d'una confusió meva amb les
dates, i el proper dimarts em coincideix amb una xerrada d'una altra
cosa a un altre lloc).

La qüestió és:
*
Si algú hi pot anar a la taula rodona el proper dimarts 24 de maig a les
19:15h sobre XIC's a explicar la seva experiència, estaran encantats els
d'Ecoconern
*
(de fet, ho coordina la Maria Toral, que també és de la xarxa del forat
de la vergonya).

Tinc entès que després conviden als de la taula rodona a sopar, etc.

Una abraçada

Xavi