[Interxarxes] New article submitted at intercanvis.net

no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net
diu jul 3 14:09:45 CEST 2011

A new article was submitted by Superstitionn to intercanvis.net at 14:11h
You can edit the submission following this link: http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php?subId=35

Title: Nines fetes per Mí , camtimplora antiga,coixí a ganchillo fet per ma mare.

Heading:
Nines fetes per Mí , camtimplora antiga,2 coixí, a ganchillo fet per ma mare,1 papir de Egipte auténtic.

. Les nines les faig normalment amb fieltro, però vaig comprar una tela polar a IKEA i queden molt millor. La llama per els cabells i el relleno. La roba sol ser retalls de tela que tinc per casa ( o bosses de regal de tela com per exemple la tela plata)

. La Cantimplora per dins és neta, per fora el nou usuari haurà de netejarla. És de quan era petita, anys 80. Sempre era a la platja o al camp plena de Fanta.

. Una amiga em va portar de Egipte 3 papiros, 2 están a casa penjats, però per raons de espai aquest no em cap, fa pena que es faci malbé guardat al altillo...la cultura egípcia agrada molt. Qui vulgui el papiro tindrá broche de fieltro fet per Mi com a regal.

. Ma mare com a hobby fa ganchillo, especialment fundes de coixí o tapetes.

Body: