[Interxarxes] Acta 26N

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dim des 6 12:50:32 CET 2011

Hola,

Penso que ha quedat molt ben documentat els debats / reflexions /
propostes que es van fer a l'Assemblea d'Interxarxes del dissabte 26
de novembre. Gràcies Claudia!!

Ara el nostre repte és donar continuïtat a algunes de les decisions /
propostes que es van fer.

Per la meva part intento transmetre tant a Trocantoni com a Trocasec
la importància de reforçar un Equip Interxarxes entre persones de
diferents xarxes, per dinamitzar la web intercanvis.net i poder
aprofitar-la millor.

Com també, la importància de preparar la propera Trobada amb el suport
de vàries persones en la seva dinamització.

Estem en contacte.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi