[Interxarxes] Fwd: difusió de fires d'intercanvi **i segona ma**

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
div abr 15 21:09:51 CEST 2011

Hola Pablo:

Gracias por tu respuesta.

Fíjate próximas veces de responder directament a todos (la dirección de
la lista: interxarxes at llistes.moviments.net )

Un abrazo

Xavi

Al 10/04/11 17:04, En/na xarxa intercanvi ha escrit: