[Interxarxes] publicació/reflexió sobre Renda Bàsica al País Basc i a Xarxes d'Intercanvi

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dll oct 25 21:34:57 CEST 2010

Hola Enric,

Ja sabia jo que algú ho tindria in mente, o fins i tot hi estaria
treballant en el tema :-)
Res, jo no hi dono a l'abast per més reunions i projectes: l'objectiu
meu era comentar la notícia del diagonal i "tocar el tema" (compartir
les reflexions) en el modest butlletí que es preten iniciar en breu.

Sabent això que dius, Enric, modificaré la proposta d'article per citar
d'una o altra manera la feina que s'esta fent  a la CIC.

Salut

Xavi

Al 25/10/10 01:42, En/na enric ha escrit: