[Interxarxes] Propera Trobada XIC

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dij oct 14 19:02:56 CEST 2010

Hola,

Algú-na em pot passar el telèfon del Rafa, de Nou Barris, per
explicar-li / convidar-li a la reunió preparatòria per la propera
reunió d'Interxarxes?

Molt bona notícia Claudia la resposta / implicació / i propera trobada
a la XIC Castelldefels. I Xavi, si es pot posar "Notícies i altres
publicacions", perfecte!!

Seguint fent xarxa!!

Una abraçada,

Xavi