[Interxarxes] tarjetes per difusió per barris als mercats d'intercanvi?

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dll nov 29 16:13:37 CET 2010

Hola.

Em sembla una bona opció per donar suport a les diferents Xarxes
d'intercanvi locals, donar-les a conèixer als seus barris, i donar a
conèixer a més, aquest espai de coordinació entre les diferents xarxes
d'intercanvi, que vol ser http://intercanvis.net

Facilito aquesta proposta a la gent de Poble-sec, Trocasec.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi

Xavier de Pedro <xavi at confluencia.net> ha escrit: