[Interxarxes] logo intercanvis

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dic nov 24 19:55:56 CET 2010

Hola,

Molt bona idea la d'actualitzar un logo a Intercanvis. A mi m'agrada
molt la de
la ma amb esfera.

Però em sembla bé posar algunes d'aquestes opcions de logo a la
portada de la web, anunciar-lo al butlletí de novembre, i fer
votacions posant una data de termini, tipus abans de Nadal.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi

Xavier de Pedro <xavi at confluencia.net> ha escrit: