[Interxarxes] Propera Trobada i proposta ordre del dia

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dll nov 22 23:51:04 CET 2010

Ok, Xavi, gràcies. Jo aviso ja que aquell dia és l'únic dissabte de tot
febrer que no podré (tinc la sortida amb alumnes al delta de l'Ebre),
però en sèrio, cap problema, que l'important és que us vagi bé a tota la
gent que esteu més ficats en les xarxes d'intercanvi de coneixements.

Recordeu per altra banda que a finals de novembre tornarem a enviar el
següent butlletí amb les publicacions que hi hagi fins la data:
http://intercanvis.net/propers+butlletins

Una abraçada

Xavi

Al 22/11/10 11:53, En/na XAVIER LATORRE TAPIS ha escrit: