[Interxarxes] butlletí

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dij nov 4 23:49:18 CET 2010

Ok, sembla que s'ha enviat llavors només als subscrits al butlletí.
(pensava que ho havia enviat també a la gent del grup "interxarxes" de
la web.
En qualsevol cas, recorda que pots agafar el contingut de la plantilla
del butlletí que deia a l'anterior missatge
I evidentment que es pot reenviar a on cregueu adequat, tal i com està,
o modificat com cregueu, etc.
Si cal a properes edicions afegim una llicència copylet (cc-by-sa) i
així ja queda dit que la gent ho pugui fer correr on vulgui,
modificar-lo, etc.
Xavi

Al 03/11/10 15:05, En/na Clàudia Manyà ha escrit: