[Interxarxes] nou taller i propera trobada Interxarxes

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dil Maig 31 21:28:55 CEST 2010

Hola de nou:

El divendres passat va anar bé.
He preguntat a la gent de la Unió d'Entitats de la Marina per emprar de
nou els locals per fer un altre taller o aquest divendres 4 de juny o el
següent 11 de juny, i sembla a priori que si que podria ser (m'ho
confirmen segur segur en breu, demà suposo).

Quin dia us aniria millor per tornar a fer un altre taller?
a) Dv. 4 de juny, 18-20:30h
b) Dv. 11 de juny, 18-20:30h

Per altra banda, el Gerard i el Xavi, de Sant Feliu, deien de muntar un
taller breu d'aquest estil abans de fer la propera reunió d'InerXarxes a
Sant Feliu, aprofitant que diuen que poden tenir accés a una sala amb
ordinadors allà al costat d'on està previst que fem la propera reunió.

És a dir, que la opció "c" podria ser:

c) ho deixem per al matí de la propera reunió d'Interxarxes, abans de la
reunió.

Bé, ja direu.

Xavi i Gerard, podeu informar-nos de la data i logística de la propera
trobada de coordinació InterXarxes a Sant Feliu?

Una abraçada

Xavi

P.D: Per "variar" avui tampoc no van algunes webs allotjades a
moviments.net, i com no, intercanvis.net és una d'elles :-(
Ha estat l'excusa perfecte per que activés el tema de la migració al nou
servidor dimensis (que ho tenia una mica adormit des de l'última reunió,
despiste meu). Ja informaré de l'evolució del procés de migració de la
web a dimensis.

Al 26/05/10 09:01, En/na intercanvisants ha escrit: