[Interxarxes] TROCA'L: necessitem ajuda

marc marcahacklaviva.net
Dme Maig 26 16:42:23 CEST 2010

> Hola!
>
> Som unes amigues de l'Alcúdia (València) que hem muntat un mercat de troc.
> El dia 27 de març va ser la segona edició, però tenim un problema i volem
> consultar a altres orzanitzadors, per si enes podeu ajudar, ja que volem
> reaslitzar la tercera edició quan acabe la primavera.

hola la! perdo pel retard en contestar........

> [...]
>
> No ha hagut problema en les dues edicions, de fet es va realitzar al parc
> participàrem unes 30 persones (vull dir que el volum de participació és
> molt
> reduït), però ahir em va telefonar el regidor de medi ambient i em va
> demanar que signàrem un "paper" de responsabilitat. Me l'ha enviat, i es
> supon que es responsabilitzariem de TOT. Tot significa:
>
> "2n.- Que per a la correcta celebració de l’acte els organitzadors de
> l’acte
> assumeixen front a l’Ajuntament, en qualitat de titular de l’espai públic

aci ja us la estan liant bona: teniu que dir que el vostre acte es sense
anim de lucre nomes per a potenciar (el intercanvi cultural entre gent de
laculdia a traves d)el intercanvi entre particulars.

> la responsabilitat de vetllar pel
> correcte
> funcionament de l’activitat, i a eixe efecte es responsabilitzen personal
> solidàriament de les següents tasques:
>
> a.- controlar de manera efectiva la legalitat de la procedència dels
> productes que són objecte d’oferta de transacció pública, així com els que
> siguen entregats a canvi dels mateixos, impedint qualsevol transacció que
> puga afectar a productes de procedència no legal.

aci podeu dir i compremeter-vos a:

Facilitarem a les autoritats qualsevol informacio de que disponguem sobre
els usuaris que estiguen sen investigats o denunciats per les autoritats
degut a hipotetiques accions que puguen ser considerades legals en
respecte a la legislacio vigent.

(tal i com especifiquen algunes empreses de serveis de hostatjament de webs)

Tindreu que vore vosaltres quines dades personals demaneu als que munten
una taula, i en este punt, es quasi necesari demanarlos el dni...)

Si voleu ficarvos superfrikis podeu inclus demanar la firma de un aval(en
hores traduibles a euros atraves de calcular el valor dun hora del salari
minim interprofesional) als muntataules pero recomanaria que no ho fereu i
ho dic no nomes per a que no ho superburocratitzareu tant ni per a
cobrirvos gastos de hores de tindre que informar a autoritats en el cas de
que us requeriren colaborar en la investigacio de hipotetiques denuncies a
alguna taulera.

> [...]
> d’altres que vullguen accedir a l’espai públic ocupat, i la ràpida
> evacuació
> de les persones en cas de necessitat o perill.
>
>             c.- controlar l’ús racional i responsable de les
> instal·lacions,
> materials i elements urbans existents en la zona ocupada per part dels
> participants en l’acte.
>
>             d.- tindre en condicions de perfecte ús i amb la possessió del
> legítim dret a utilitzar les instal·lacions, materials i béns de tot tipus
> que s’aporten per a la celebració de l’acte.

be, aci no hi ha molt a dir, nomes potser:

-ens compretemem a informar amb rapida diligencia a les autoritats locals
posibles actuacions inciviques de persones usuaries del mercat o visitants
que no puguem controlar noslatres mateixes.

podeu afegir tabe que creareu-teniu creat un grup de seguransa visible amb
sammarretes rojes(qualsevol tipus d uniforme o resaltacio en la roba) que
sera léncarregat de aquesta tasca.

>             e.- respondre front a l’Ajuntament i front a tercers
> perjudicats
> per alguna acció u omissió del deure de les seues responsabilitat, dels
> danys i perjudicis de tot tipus que la celebració d’eixe acte puga
> suposar."

crec que amb ixos matissos que escric mes amunt aquest parraf queda buit
de sentit.

vaja molt be.

Més informació de la llista de correu Interxarxes