[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 5, Publicació 10

helen d mhdahleahotmail.com
Dme Maig 26 00:05:21 CEST 2010

Hola,

Gràcies per desitjar que el proper divendres 28 sigui el dia en que comenci la cooperativa integral en Vilanova. Si es així, que així potser, es clar que posaré en algun lloc el comentari (en el bolletí ¿?¿? )

Aprofito per dir, que havíem quedat de recollir cadascú l'informació que podia ser d'interès per les xarxes (de barris i pobles) per fer el bolletí. Aquí a Vilanova, per exemple, sembla ser que han
 obert un bar que estan dient que volen fomentar els intercanvis però no se bé encara, ja
penjaré la info -al foro ¿no?- quan la tingui totalment.

Xavi P, la última vez que te leí fue en el foro de intercanvis.net (todo un reto el de ir agregando en el índice de las XICs las que encontraba a faltar).
Es farà el taller el 28 per veure si així resulta més fàcil afegir informació,etc. o fixem un altre data? Parlem-ne!
De lo que ojalá nadie nos libre es de aprender.

Saludos.
Helen

"El proceso de aprender un arte puede dividirse convenientemente en dos
partes: una, el dominio de la teoría; la otra, el dominio de la
práctica". Erich Fromm