[Interxarxes] Pagament nou servidor Intercanvis.net

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dma Jun 22 10:24:42 CEST 2010

Hola de nou:

Ens diu l'Enric (en conversa iniciada fora de llista) que actualment el
CES no permet fer pagaments a altres comptes del CES, però que espera
que el programador que ha fet el CES ho tingui llest en una setmana, i
per tant, ja es podran fer transferències (o com li acabin dient al CES)
al compte d'intercanvis.net a partir de Juliol (suposem, si tot els va bé)

Fins aviat

Xavi

Al 16/06/10 11:23, En/na Xavi de Pedro ha escrit: