[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 6, Publicació 4

helen d mhdahleahotmail.com
Dme Jun 9 18:35:41 CEST 2010

Hola,

amb lo qual el dia 10 de juliol es la reunió d'InterXarxes i comença com sempre a les 11h. Els temas no ho sabem encara, no?

Podem començar fent el taller si hi-ha wiffi (en'Gerard ha quedat de confirmar si a l'AFAP n'hi-ha). Només amb 1 hora 1/2 de taller no fem res i a més que segurament vindrà el meu amic, a ell tot això li agrada molt i a mi també.

Gerard en aquest dies verificarà lo del wiffi i podrem decidir una opció:

1- quedar un altre dia per fer el taller

2- quedar el 10/7 pel matí per fer el taller i la reunió d'Interxarxes a les 15:30h

3- quedar el 10/7 pel matí per fer la reunió d'Interxarxes i el taller a les 15:30h

salut!

Helen