[Interxarxes] reunión Interxarxes sábado 10 julio

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorreaub.edu
Div Jul 9 19:51:23 CEST 2010

Hola amics i amigues d'Interxarxes,

M'ha sorgit ara un imprevist que fa que no pugui vindre demà a la
reunió d'Interxarxes.

Respecte al tema dels pagaments, comentar-vos que ja he transferit 10
euros a l'empresa del nou servidor, i Xavi de Pedro altres 10 en
moneda social.

Encara que no pugui vindre demà, podeu comptar amb mi -i amb l'Equip
de Trocantoni- en l'assignació d'alguna tasca a treballar per enfortir
aquest espai de coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi de
Catalunya.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi, de l'Equip Trocantoni