[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 2, Publicació 4

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dil Feb 22 12:39:49 CET 2010

Hola Maria:

Gràcies pels comentaris.
Es poden (i podran) llegir les respostes una a una (d'una altra forma),
per tant, punt 2 solucionat. Més endavant si voleu es munta un taller
sobre com gestionar qüestionaris i bases de dades amb aquest tipus de
web (Tiki), i qui vulgui, que vegi com es pot fer, més enllà de la forma
actual de mostrar més o menys un resultat automàtic del que la gent ha
anat posant.

I sobre el punt 1, tens tota la raó, però ara no tinc temps de canviar
el format de visualització d'aquella pàgina (que es on és el problema).
Les dades hi són ben guardades a la web, i es poden exportar fàcilment a
un full de càlcul per analitzar els resultats després amb calma, etc.

Comentaris benvinguts, i genet amb ganes d'ajudar a gestionar la web,
també! :-)
(però per això, repeteixo, millor muntar un taller presencial més
endavant, que no pas que ho hagi d'explicar a distànica, etc.)

Salut i gràcies pels comentaris constructius i agraïments! :-)

Xavi

Al 17/02/10 12:01, En/na intercanvisants ha escrit: