[Interxarxes] Qüestiona ri segons parlat en darrer a reunió

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dme Feb 3 20:58:57 CET 2010

D'acord, em sembla molt adient l'apreciació que feu (Xavi i Maria). Fins
i tot recordo que algú ja va treure aquest tema  a la darrera reunió.

He afegit un camp nou al principi per que es digui si s'omple a titol
individual o col·lectiu.
I a sota de tot (en clicar en el [+] de sota, es poden veure els
resultats fins el moment.

Suggereixo donar uns dies més de marge per que altres ho vegin i puguin
opinar, abans de fer-ho públic. (i miraré si m'és fàcil fer lo de les
dues columnes, etc.). I lo del text de les descripcions dels camps, que
de vegades surt repetit.

http://intercanvis.net/Questionari

Xavi

Al 02/02/10 10:05, En/na intercanvisants ha escrit: