[Interxarxes] Qüestiona ri segons parlat en darrer a reunió

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorreaub.edu
Dil Feb 1 17:47:35 CET 2010

XARXA COMUNITÀRIA SANT ANTONI - XARX at NTONI
http://www.xarxantoni.net > Veure Esdeveniments i Notícies

TROCANTONI

Hola amics i amigues d'Interxarxes,

Em sembla molt bé Xavi el Qüestionari que has elaborat. Penso que inclou tots
els ítem que vam plantejar a l'anterior Trobada. Per la meva part, ja activaria
el Qüestionari. Ja ens ho comunicaràs quan estigui actiu.

Un dubte metodològic de com s'ha d'omplir el Qüestionari. 3 possibles alternatives:

a). Es respon un Qüestionari per Xarxa d'Intercanvi, tras una deliberació
interna de la pròpia Xarxa. A Trocantoni preferim omplir un Qüestionari com a
Equip Trocantoni.

b). Es respon el Qüestionari a títol individual, diferents persones que
participen a les Xarxes d'Intercanvi.

c). Es dóna llibertat per a què cada Xarxa d'Intercanvi decideixi com vol omplir
el Qüestionari.

Si bé l'Equip Trocantoni prefereix l'opció A, donaria l'opció C per omplir
aquest Qüestionari, però posaria una nota a l'inici del Qüestionari, recomanant
que si és possible, es pugui omplir el Qüestionari en un procés deliberatiu
intern de la pròpia Xarxa d'Intercanvi.

Què en penseu?

Una abraçada,

Xavi, de l'Equip Trocantoni