[Interxarxes] Fwd: Novetats de Novembre'10 a les Xarxes d'Intercanvi de Catalunya

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dll des 6 15:58:10 CET 2010

Hola,

He intentat votar la primera opció, però no surt en el contador de les
votacions. En tot cas, votaria l'opció que comenta la Maria: opció 1 +
la lletra de l'opció 4.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi