[Interxarxes] Fwd: Novetats de Novembre'10 a les Xarxes d'Intercanvi de Catalunya

intercanvisants intercanvisants a gmail.com
diu des 5 10:01:33 CET 2010

Ja he votat, però faig una proposta:
què tal el dibuix del primer logo amb les lletres del 4rt logo (és l'únic
que té unes lletrres diferents i m'agraden molt!).
-maria-

El 4 de desembre de 2010 20:51, Xavi de Pedro <xavi at confluencia.net> ha
escrit:

intercanvisants.