[Interxarxes] Propera trobada ds 2 d'octubre Vilanova i la Geltrú

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dll ago 30 22:17:47 CEST 2010

Xarx at ntoni, la Xarxa Comunitària de Sant Antoni
http://www.xarxantoni.net > Veure esdeveniments i notícies

TROCANTONI

Hola amics i amigues d'Interxarxes,

Espero que tothom hagueu gaudit de les vacances d'estiu.

Si no vaig errat, penso que la propera Trobada és el dissabte 2
d'octubre a les 11 h a Vilanova i la Geltrú.

Queda pendent de rebre l'Acta de la última reunió (jo no vaig poder
assistir-hi), i preparar una proposta d'ordre del dia per la propera
reunió.

Des de Trocantoni apuntem dos temes que ens interessa aprofundir d'una
manera coordinada entre d'altres xarxes d'intercanvi:

1. Continuar analitzant les potencialitats de la web
http://www.intercanvis.net com una de les eines autogestionades per
les diferents Xarxes d'Intercanvi que apostem per aquest espai de
coordinació. Però penso que encara hem de reflexionar / concretar de
quina manera podem aconseguir que aquesta plataforma on line sigui
sostenible des d'una co-rresponsabilitat entre les diferents Xarxes
d'Intercanvi interessades en aquesta eina.

2. Analitzar les possibilitats d'introduir una moneda comunitària d'ús
per a les diferents Xarxes d'intercanvi, partint del programari lliure
que comenta Xavi de Pedro, el ccLife.

3. Altres possibles temes a parlar?

Seguim ...

Una abraçada,