[Info-xaingra] Aquest dissabte celebrem 10 anys de XAINGRA!!

info-xaingra a llistes.moviments.net info-xaingra a llistes.moviments.net
diu jun 16 11:19:03 CEST 2013

hola soy javier de esparreguera, es para si lo considerais oportuno informeis a la gente del ateneo y del mercat de intercamvi que el dia 22 de junio sabado proximo hago una salida por los  cercanias de esparreguera para dar a conocer y recoger hierbas medicinales, hemnos qudedao en el local de la asociacion de propietarios de can rial este dia 22 de juni a las 17 horas , para desde alli fijar el recorrido, veremos entre otras plantas, hiperico, llanten,agrimonia,oregano,artemisa,enebro,rosa canina y las que encontremos. esta salida forma parte de las que venimos realizandpo un grupo de amigos de separreguera que cada 15 dias nos vemos y vamos a aprender de la naturaleza si estais interesados estamos abiertos a todo el mundo. podeis contactar conmigo al 937771717
saludos
javier
e: "info-xaingra a llistes.moviments.net" <info-xaingra a llistes.moviments.net>

Para: Info-Xaingra <info-xaingra a llistes.moviments.net>
Enviado: Jueves 13 de junio de 2013 22:36
Asunto: [Info-xaingra] Aquest dissabte celebrem 10 anys de XAINGRA!!

El proper dissabte 15 de juny celebrarem el 10è aniversari de XAINGRA fent el 41è mercat d'intercanvi d'estiu.  Més avall el programa i el link al cartell, NO T'HO PERDIS!

10 anys teixint confiances, complicitats,
trencant prejudicis i reconeixent-nos en les diferències.

10 anys canviant les regles del joc,
jo necessito, tu em dones,jo et retorno,
tu vols, jo et regalo, la xarxa em retorna.

10 anys donant el millor de nosaltres,
la nostra saviesa, la nostra comprensió, el nostre riure.
Els nostres coneixements, les nostres habilitats
la nostra capacitat d'aprendre.

10 anys aprenent a cooperar, a autorganitzar-nos,
a fer-nos fortes juntes sense excloure a ningú que hi vulgui ser.

10 anys obrint el mercat
a les lluites
a les alternatives crítiques
a la cultura de carrer.

10 anys,
plantant alternatives,
plouen idees,
creix pensament crític.

Us adjuntem cartell:
https://probeta.net/m/d/m_0612010019616_2013-06-12_cartell_mercat_41.jpg

PROGRAMA (horaris aproximats, ja ens coneixeu...)

11h Inici del mercat. Si no pots dur la teva taula, vine una estona abans a l'Ateneu Rosa de Foc (C/Robí 5 baixos) a buscar-ne, però t'avisem que no n'hi ha gaires!
El mercat acabarà a les 17h. Durant el dia trobareu:
                    el Món dels peques, Música enllaunada, Pissarra en
                    blanc, Mur d'informació dels col.lectius de la
                    Vila... i potser altres sorpreses.

11 a 13h Exposició "Què hi ha darrera del teu mòbil?". Enginyeria Sense Fronteres.

13h Xerrada-debat "La pobresa en la societat actual, propostes per afrontar-la". Amb Arcadi Oliveres, la Xarxa d'Aliments de Gràcia i la Xarxa d'Aliments Reciclats de La Carboneria

14h Pinxo per recepta
14.30h Dinar a càrrec d'El Plat

16h Xerrada-debat "El model polític sanitari actual". Amb Cafè amb Llet.

17h Projecció Audiovisual "Xaingra, 10 anys, testimonis i experiències".La Tele.cat.

17.30h Cançons revolucionàries. A càrrec de Desacord.

18.30h "Caperucita y los lobbies feroces". Teatre sobre la Marxa

20h Concert Black Cardelli(Jazz Funk)

22h Sopar i festa 11è aniversari de l'Ateneu Rosa de Foc a l'Ateneu (C/Robí 5 baixos).

00h Rumba amb Malasanya

1:30h DJ Pepinho

VINE A CELEBRAR-HO AMB NOSALTRES!!!!

GT XAINGRA i Ateneu Rosa de Foc