[Info-xaingra] Aquest dissabte celebrem 10 anys de XAINGRA!!

info-xaingra a llistes.moviments.net info-xaingra a llistes.moviments.net
dim jun 11 07:59:17 CEST 2013

*El proper dissabte 15 de juny celebrarem el 10è aniversari de XAINGRA
fent el 41è mercat d'intercanvi d'estiu. **Més avall el programa i el
link al cartell, NO T'HO PERDIS!*

/10 anys teixint confiances, complicitats, //
//trencant prejudicis i reconeixent-nos en les diferències.//
//
//10 anys canviant les regles del joc,//
//jo necessito, tu em dones,//jo et retorno,//
//tu vols, jo et regalo, la xarxa em retorna.//
//
//10 anys donant el millor de nosaltres,//
//la nostra saviesa, la nostra comprensió, el nostre riure.//
//Els nostres coneixements, les nostres habilitats//
//la nostra capacitat d'aprendre.//
//
//10 anys aprenent a cooperar, a autorganitzar-nos,//
//a fer-nos fortes juntes sense excloure a ningú que hi vulgui ser.//
//
//10 anys obrint el mercat //
//a les lluites//
//a les alternatives crítiques//
//a la cultura de carrer//.//
//
//10 anys//,
//plantant alternatives,//
//plouen idees,//
//creix pensament crític.//
/

Us adjuntem cartell:

https://probeta.net/m/d/m_0610182139650_2013-06-08_cartell_mercat_41_mod.jpg

_*PROGRAMA*_ (horaris aproximats, ja ens coneixeu...)
*
**11h Inici del mercat.* Si no pots dur la teva taula, vine una estona
abans a l'Ateneu Rosa de Foc (C/Robí 5 baixos) a buscar-ne, però
t'avisem que no n'hi ha gaires!
El mercat acabarà a les 17h. Durant el dia trobareu: el Món dels peques,
Música enllaunada, Pissarra en blanc, Mur d'informació dels col.lectius
de la Vila... i potser altres sorpreses.

*13h Xerrada-debat "La pobresa en la societat actual, propostes per
afrontar-la".* Amb Arcadi Oliveres, la Xarxa d'Aliments de Gràcia i la
Xarxa d'Aliments Reciclats de La Carboneria

*14h Pinxo per recepta**
**14.30h Dinar a càrrec d'El Plat*

*1**6h Xerrada-debat "El model polític sanitari actual".* Amb Cafè amb Llet.

*17h Projecció Audiovisual "Xaingra, 10 anys, testimonis i
experiències"**.***La Tele.cat*.

17.30h Cançons revolucionàries.* A càrrec de Desacord.

*18.30h "Caperucita y los lobbies feroces". *Teatre sobre la Marxa

*20h Concert Black Cardelli***(Jazz Funk)

*22h Sopar i festa 11è aniversari de l'Ateneu Rosa de Foc* a l'Ateneu
(C/Robí 5 baixos).
*
00h Rumba amb Malasanya *
*